vineri, 8 aprilie 2011

Gel de curatare Emolium


Dragele mele, mi-am intalnit iubirea vietii! Dupa ani si ani de cautari, l-am gasit! Gelul de curatare Emolium, facut parca special pentru mine! E recomandat pentru pielea uscata (me! me!me!). E atat de delicat, incat zici ca te speli cu petale de trandafir. Consistaenta si mirosul nu sunt pucntele lui tari, dar ce mai conteaza cand e atat de emolient?! Dupa spalare nu raman cu senzatia aia arhicunoscuta de fata stransa. Parca nu am nevoie nici de crema, dar, din inertie, inca ma dau. Va zic, e superb! Bine, are si ingredientele speciale importiva uscaciunii: unt de shea, ulei de macadamia etc.... vedeti in poza. E delicat, soft... Eu am o piele foarte uscata si mereu am cautat ceva emolient pentru curatarea fetei, dar nimic nu s-a apropiat de gelul asta. Trebuia sa aplic imediat crema, ca simteam cum mi se comprima fata, efectiv! Acum, il folosesc cand fac dus, la sfarsit imi spala fata cu el (nu face spuma), clatesc si gata! V-am spus, aproape ca nu mai am nevoie de crema.
Stiu ca in gama asta mai e si spumantul de baie si mai era ceva, dar am uitat (scria pe prospect). Eu l-am primit cadou de la o colega, nu stiu cat costa sau unde se vinde. Presupun ca in farmacii, o sa ma uit dupa el sa-mi reinnoiesc stocul, ca prea e bun!

Yours truly,
Daisy

2 comentarii:

tacaciucristina spunea...

buna,am vauzt ca exista o promotie lna aceasta la gama Emolium.Cum te mai intelegi cu gelul acesta?tare m-ar interesa sa mi-l cumpar si sa-l folosesc pt fata , mai ales daca zici ca aproape nici nu mai ai nevoie de crema!! eu avand un ten normal/mixt , uneori sensibil,cred ca ar fi perfect:)

Daisy's Daily Make-Up spunea...

e foarte bun, nu mi-am schimbat parerea. ar fi o achizitie inspirata, zic eu. scuze pt intarziere