miercuri, 20 aprilie 2011

Goodies de la Elf

 Adica: The Beauty Enciclopedia - The Basic Eye Edition si Complete Coverage Concealer. De care sunt foarte incantata, doar de-aia sunt si "goodies". Dar am reusit sa busesc deja paleta de culori, iar pastila a doua din randul de sus e cam praf si pulbere, cum era ea inainte sa fie comprimata :((( si nici celelalte nu se tin prea bine. Mor de ciuda! Fardurile sunt superbe! Pigmentate, fine, aproape cremoase majoritatea si... rezista!!! Chiar si pe pleoapele mele degraba mancatoare de materie :)) Si concealerul e foarte bun, reuseste sa tina sub control cercurile mele vinetii de sub ochi. Ce mai! Recomand din toata inima, 57 de lei ambele. Elf, i think I like you a lot!

Si o demonstratie patetica de EOTD, iertati va rog sprancenele "sauvage", urmeaza sa ma programez la cosmetica. Ultima data, doamna de la salon nu mi-a nimerit prea bine forma si le mai las sa-si revina. Plus ca mi le-a facut cam subtiri. Meh...

Yours truly,
Daisy

4 comentarii:

Diana (boonDY) spunea...

Vezi ca e o metoda prin care poti repara fardurile, nu stiu exact cum e, dar parca implica spirt :-s Nu stiu sigur, dar cauta pe net si ai sa vezi ca vor redeveni ca noi! Succes!

Daisy's Daily Make-Up spunea...

Stiu, mersi mult! :))

Iulia spunea...

Mie-mi place mult forma sprancenei daca ar fi curata. Sunt tare curioasa cum arata dupa "ora de cosmetica". Pupicei!

Daisy's Daily Make-Up spunea...

mersi! o sa mai fac niste poze cu noile sprancene, ca de-atunci m-am mai aranjat si eu :)))