duminică, 18 decembrie 2011

Let's Giveaway!









Giveaway-ul e gata! Cine isi doreste paleta Sleek Original (and I know you do!), se poate inscrie la giveaway-ul meu, nu inainte de a folosi Google Friend Connect - Follow. E obligatoriu sa-mi dati un mail la daisysdailymakeup@gmail.com cu numele sub care ma urmariti si in care sa specificati doar atat: Giveaway Sleek decembrie 2011, de-acolo voi intocmi lista din care voi extrage castigatoarea prin Random. Data limita de inscriere, marti, 20 decembrie, ora 12.00 (p.m., da?). Cei deja inscrisi pot participa, dar sa-mi trimita mail, cum am scris mai sus.
Paleta e folosita de cateva ori, am mai scris despre ea, pe mine fardurile Sleek nu ma incanta prea tare, dar stiu ca pe multe dintre voi da, asa ca de ce sa nu se bucure altcineva de ele? Voi contacta pe mail castigatoarea, iar inmanarea produsului se va face personal, va transmit eu adresa. Imi pare rau pentru fetele din provincie, daca aveti pe cineva din Bucuresti care sa va ajute sa va ridice paleta in cazul in care una dintre voi castiga? Nu trimit prin posta, curier etc. Sorry, dar am mult de alergat, iar la ghiseu la posta as sta cel putin 30 de min numai cu trimiterea coletului. Castigatoarea va fi anuntata marti (20 dec) seara, la ora 22.00.
Hai, spor la inscris!

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: