vineri, 23 decembrie 2011

New In

Buna seara, dragele mele!

Sunt binedispusa pentru ca in ultimele zile mi-am cumparat sau am capatat niste lucruri foarte dragute de Secret Santa si de la o colega darnica, careia ii place sa impartaseasca bunatatile, a Giver, mai exact :))
Sa va insir mai jos ce am primit si incerc o scurta descriere, nu ma pot pronunta definitiv asupra lor, le folosesc doar de cateva zile.


De la stanga la dreapta, avem Milk and Honey Gold Body Cream luxury edition - Oriflame, Normalizing Face Toner (tamarind extract burdock extract, zinc PCA) -cleansed and matt face - Pharmaceris si Emolium Cream (sodium hyaluronate, urea, shea butter, macadamia oil). 
Crema Oriflame mi-am comandat-o eu, de dragul vremurilor de demult, sunt sigura ca multe va amintiti ce arome nemaipomenite avea acest produs, cred ca era bestseller. Ei bine, acum doar aduce, nu mai e ce-a fost, dar e multumitor. Nu mai e cum imi aminteam, ceea ce ma intristeaza. In rest, e o crema de corp ok, pentru pielea  normala; v-am spus ca eu m-am dat pe uleiuri; folosesc crema alternativ, mai ales cand am chef de ceva mai aromat.
Lotiunea tonica Pharmaceris (Secret Santa) nu mi se pare un produs fara de care n-as putea trai; folosing solutia micelara bioderma, nu mai simt nevoia sa-mi curat fata de vreo pelicula uleioasa pe care ar lasa-o un demachiant crema, dar ma mai dau cu ea dimineata. E delicata, oricum, asa ca voi continua s-o folosesc doar pentru ca o am. Oricum, aprecize produsele Pharmaceris, am avut de la ei un sapun-crema de fata si a mers bestial pe pielea mea uscata! Dar de zgarcita nu l-am mai luat (pe primul il primisem :), poate ca ar fi cazul...
Siiii, am lasat ce-i mai bun la urma, crema Emolium (SS), care e numai buna pentru mine, are ingredientele ideale, si e dermato-cosmetica, nu are niciun fel de miros, ARE parabeni. De la Emolium am mai avut tot un gel de curatare de fata, ataaaaat de delicat si de eficient, ca-mi venea sa-l beau! Cu toate astea, tot nu l-am luat din nou (si asta tot de capatat era); acum ma bucur de crema asta delicata. Poate daca ar face-o doar o idee mai grasa, dar e ok si asa, bun, dom-le, bun!

Partea aIIa



Setul Vichyyyyy! Primit cadou de la colega darnica, va ziceam la inceput :)
Nu am testat nimic, dar stiu ca o sa-mi placa, folosesc mostrele de creme din reviste. Vichy e pe placul meu, stiu ca o sa le termin rapid. Acum, fiind in plin frenzy cu Emolium, nu vreau sa-mi debusolez tenul cu alta crema, le va veni randul soooon, baby, soooon. Produsele sunt de dimensiuni mini si au venit in acel portfard dragut. Si fdt-ul Vichy imi plac mult (nu face parte din pachet, e doar o trimitere), acum folosesc in draci un L'Oreal Accord Parfait (beige), sunt la a  doua sticla consecutiv.
Cam astea ar fi, pe scurt, noutatile. Mai am cateva, dar le las pe alta data. Sper ca v-am inspirat si daca aveti intrebari legate de produsele insirate mai sus, va rog, nu fiti timide! Raspund cu drag!

Craciun fericit, sper sa va gaseasca Sarbatorile acolo unde va doriti!

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: