luni, 5 decembrie 2011

NOTD Semi-Sparkle





Incep saptamana in forta, cu sclipici pe maini, intru si eu in spiritul sarbatorilor. Nu-mi place deloc caldura asta, anul asta am suferit din greu din cauza temperaturilor mari si de-abia asteptam sa vina frigul, sa pot pune si eu mai mult de doua haine pe mine. Mi-era dor de paltoane, pulovere de iarna. Si uite ca iar ma intorc la tricouri si camasi. Nu mai suport sa aud la televizor ca, daca e frig si ninge sau ploua, vremea e urata. Nu e urata, asa trebuie sa fie toamna si iarna!!!! Nu suntem la tropice, avem 4 anotimpuri si ne imbracam si ne purtam ca atare! Sunt putin subiectiva, pentru  ca, dupa cum spuneam, imi place frigul, imi place iarna, imi place zapada (pe care nu stiu cand sau DACA o vedem anul asta la noi) si de-abia astept sa plec la schi! Pana in februarie mai e, dar, mai intai, ii avem pe Mos Nicolae si Mos Craciun. Oare ce-o sa primim la noapte?
Si sa nu uit sa explic NOTD:
Am 2 straturi de oja bej-nude Kallos, 2 straturi de Flormar cu sclipici 393 (doar pe jumatate de unghie) si un strat de topcoat Revlon. Flormarul 393 l-am luat ieri, bineinteles dupa ce mi-am facut drum pe langa standul lor din Mall Vitan. De asemenea, am mai luat de la ei solutia pentru cuticule Nail Therapy Repare&Care Oil , pe care am si incercat-o aseara si a dat rezultate foarte bune!

Nu mai fusesem la manichiura de ceva timp si se cunostea, dar, dupa o singura aplicare a aacestei solutii, cuticulele parca s-au topit! Nici n-a fost nevoie sa le imping in jos cu un betisor, pur si simplu s-au inmuiat si pareau ca au disparut. De fapt, puteti vedea mai bine in pozele de NOTD de mai sus.
O saptamana frumoasa!

LE: Hahahaha! Cand am ajuns la serviciu, le-am aratat colegelor "opera" mea si toate m-au intrebat mai intai daca mi-am facut unghiile la salon! My ego a fost mangaiat dragastos pe crestet! :)))


Y t,
D

Niciun comentariu: