vineri, 2 decembrie 2011

Operatiunea "Parul"

 
Foto:  MediaGalaxy
Ondulator REMINGTON AS7050, 3 trepte viteza, Tehnologie pe baza de ioni, 800W, negru - argintiu


Acesta e the latest device pe care mi l-am cumpart intr imblanzirea coamei (sau ce-a mai ramas din ea).

Ce spune descrierea de pe site:

Model: NDLAS7050
Tip ondulator: Cu aer cald
Trepte de viteza: 3
Aer rece: Da
Functii: Tehnologie pe baza de ioni
Accesorii: Duza uscare, gentuta calatorie
Putere (W): 800
Cablu alimentare (m): 1.8
Culoare: Negru - Argintiu
Pret: 119,90 lei

Eu mi-am cumparat setul din Mall Vitan, de la Media Galaxy. Dupa cum ati observat, probabil, Mall Vitan e locul in care-mi fac veacul, e aproape de mine si ma simt ca acasa acolo :))
Ok, sa atacam subiectul, ca sunt vorba lunga. 
Cred ca am aduunat acasa vreo 7 ustensile de indreptat, ondulat, intins, lins, periat si aranjat parul si niciuna nu-si merita banii. Ba sunt prea grelea, ba rup parul, ba nu ofera volum, ba consuma timp, ba strica parul, ba fac bucle prea mici si crete, ca de oaie, ba nu stiu ce... Nici nu mai stiam ce-mi doresc, de fapt!!! Voiam ceva simplu de folosit, ca sa-mi pot aranja parul repede, sa stea si el decent si sa pot iesi cu incredere pe usa. In excursia in care am fost recent, am folosit o perie de genul asteia, fixa si cu aer cald, de la matusa-mea, care o avea din Germania. Am fost atat de multumita ca-mi punea si mie in ordine matura de par, ca, odata ajunsa acasa, am inceput sa caut si am gasit setul asta. Folosesc foarte des prima perie, data la maximum, ai carei tepi se retrag atunci ca tragi de o clapita, ca sa fie mai usor atunci cand vrei sa scoti peria de pe bucla. Sunt foarte multumitade el, il manuiesc destul de usor, nu rupe parul, are aer cald si obtin bucle destul de decente, cu toate ca as prefera ceva cu un diametru mai mare, but it works. E inutil sa va spun ca nu folosesc deloc ondulatorul lui clasic, de metal,  vedeti ce subtire e si scoti niste moatze de toate frumusetea... Ce-mi mai place la aparatul asta e ca are si difuzorul - foehn, care e bun de luat in bagaje, pt ca nu ocupa spatiu, si asa te alegi si cu ondulator si cu foehn. Eu sunt total dependenta de astfel de aparate de aranjat parul, pentru ca nu-l pot lasa natural dupa spalare. Al meu e semi-ondulat si, dupa baie, are o forma de matura nehotarata - adica nici drept, nici ondulat, exact ca o matura ciufulita arata. Trebuie netezit cumva, altfel fac depresie. Cand nu am nimic la indeamana (which is like... neverr??), in rasucesc intr-un coc, il prind cu un elastic si-l las asa sa se usuce, apoi are cat de cat niste onduleuri. Sau il intind cu peria cilindrica si cu foehnul. Dar asta numai in criza crizelor, pentru ca eu nu plec nicaieri fara arsenalul de imblanzit parul! Nu exista asa ceva! Asa ca orice apare nou in peisaj e o posibila achizitie pentru mine, fiindca nu am descoperit inca ACEL divais care sa-mi ofere asa ceva!
I know!!!!

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: