luni, 16 ianuarie 2012

Best Dressed (in my humble opinion) la Globurile de Aur 2012!

N-am urmarit gala, inca nu m-am dezmeticit, dar, prima grija pe care am avut-o cand am deschis computerul a fost sa vad CINE CE a purtat. Dupa o scanare rapida, mi-am facut o lista cu preferatele. V-o afisez acum, cu mentiunea ca mai poate suferi adaugiri.Sper ca, in curand, dupa o examinare mai atenta (o, Doamne, cum suna! parca as fi dna profesoara!), sa pot intocmi si un Worst Dressed, ca sigur avem cliente! :))
Soo, ladies and gents, my favourites at the Annual Golden Globe Gala are.... (drums)...

1. ANGELINA JOLIE, in Atelier Versace; Imi place la nebunie! Are o pozitie statuara, culorile o prind minunat, silueta ei e perfecta! Si ma bucur ca in sfarsit a renuntat la eternele negru, gri, bleumarin, nude... E superba! Chiar daca, in rest, nu e una dintre preferatele mele (waaay to kinky for me... :), de data asta, jos palaria, Angelina! Le-a dat clasa tuturor; si concurenta a fost una serioasa, trebuie sa recunoastem!


2. EMMA STONE, in Lanvin; Atat de fina! Materialul rochiei pare o panza de paianjen, tesuta pe ea! Mi se pare o aparitie foarte eleganta, iar culoarea nici ca putea fi mai potrivita cu tenul si parul Emmei; e o adevarata Sweetheart, ma incanta aceasta imagine! O aparitie super-eleganta!

3. EVAN RACHEL WOOD, in Gucci Premiere. Alta aparitie spectaculoasa, in opinia mea; ar putea fi lejer pe locul 1, mi se pare magnifica rochia, modelul e to die for, e atat ede "Evan"! Indrazneata, i-as spune; ultramoderna, eleganta, are tot ce trebuie; i se potriveste personalitatii ei; imi aminteste de rochia pe care a purtat-o Marion Cotillard cand a castigat Oscarul; Rochia lui Evan e pur si simplu DEOSEBITA! E ca o opera de arta! Sunt in stare sa admir pana maine rochia asta, si tot n-as epuiza toate epitetele potrivite; Minunat! Iar verdele asta.... Ma termina! Whoooh! :))

4. MICHELLE WILLIAMS, in Jason Wu. Michelle arata ca a little cupcake! E foarte draguta in rochia violet, o aparitie foarte rafinata; de la mIchelle ma steptam sa poarte ceva usor atipic; imi plac actritele cu un stil atat de bine conturat si original, hainele ei vorbesc pentru ea; au mereu acel "ceva" rochiile lui Michelle, se evidentiaza imediat; a touch of vintage; iar coafura si bentita intregesc acest look atat de bine pus la punct! Felicitarile mele (nu ca asti ea ce zic eu aici... :))

5. LAURA DERN, in Andrew Gn.  E sooo 80's, but i love it! E ca si cum ar fi coborat din Dinasty meets Madonna. Are un trup foarte zvelt, iar rochia pica de minune pe ea! Culoarea imi place, de asemenea (ce se mai poarta verdele smarald si galbenul aprins!) Love her!

6. SOFIA VERGARA, in Vera Wang. In primul rand, salut culoarea! E superba si i se potriveste foarte bine Sofiei; ma bucur ca a mai renuntat la clasicele rosu, negru, alb; ea nu are nevoie de rosu pentru a sublinia personalitatea ei flamboaianta! Stim ca e o latina veritabila si eu, una, o iubesc in rolul Gloriei din Modern Family; In rest, croiala e clasica.Corpul Sofiei e foarte bine pus in evidenta de astfel de rochii, ea prefera astfeld e modele, care sa-i evidentieze talia subtire, bustul generis si popoul bombat! Ce Jennifer Lopez, uite aici o femeie cu adevarat frumoasa! Agree???
Mi-au mai atras atentia: Nicole Richie, in Julien McDonald; Reese Witherspoon, in Zac Posen; Jessica Chastain, in Givenchy (didn't like the hair, though...); Paula Patton, in Monique Lhuillier.
 Lista ramane deschisa, sunt sigura ca mai sunt si alte tinute extraordinare, breathtaking, dar, pana acum, acestea mi-au retinut atentia;  
Nu pot sa inchid subiectul fara sa aduc aminte si de reusita Mariei Lucia Hohan de a se afla pe covorul rosu la Golden Globes, indirect... Doua actrite au purtat creatii MLH, care au fost foarte bine primite; nu-i asa ca ne simtim ca si cum am fi fost si noi acolo?

Kathleen Robertson si Jenna Dewan-Tatum, sotia lui Channing Tatu, ambele in MLH



Yours truly,
Daisy

2 comentarii:

LazyCat spunea...

si mie mi-a placut tare mult Angelina Jolie.a fost superba!

sunshine spunea...

Primele doua mi-au placut si mie mult de tot:X:X