marți, 10 ianuarie 2012

Latest Purchases

Sa incepemin glorie si 2012 cu cat mai multe produse bune, eficiente!
In ultimele saptamani in beauty-case-ul meu au mai fost adaugate cateva lucruri mai mult sau mai putin utile: mi-am cumparat nistre tratamente de par, oja, bineinteles, rimel...
1. Paul Mitchell- Tratament Intensiv Hidratant

Foto: ro.strawberrynet.com
Descrierea lui completa o gasiti pe strawberry; pe el spune ca se aplica saptamanal; eu il folosesc la fiecare spalare dupa samponare, ca pe orice alta masca si rau nu-mi face, din contra; l-am luat din Sun Plaza, de la magazinul cu produse de styling profesionale si am dat pe el 70 de lei, mai putin decat pe strawberry, unde vad ca se vinde cu 74,5 lei.

Cand am intrat in magazin, vanzatoarea m-a intrebat ce caut, iar eu i-am spus ca vera ceva pentru parul uscat si mi-a spus ca tratamentul Paul Mitchell e cel mai intens dintre toate, asa ca am crezut-o pe cuvant, n-am mai cascat gura la alte produse; imi mai aratase si o masca L'Oreal (din gama aia bej...) de care mai avusesem si care nu ma multumise; imi place tratamentul Paul Mitchell, parca nu-mi mai cade atat de mult par la spalare, parul e f ok dupa aplicare, cu toate ca nu observ o diferenta majora intre acest tratament Paul Mitchell si masca de placenta de la Kallos in ceea ce priveste rezultatele de pe parul meu; iar diferenta de pret dintre ele it's huuuge, maaan!!! Asa ca dl Paul a fost binevenit pe etajera mea de la dus, dar, din cauza pretului mare, nu stiu daca-l voi mai lua prea curand.  Kallos would do for me, too.

Tot din magazinul de la parter din Sun Plaza (nici nu stiu cum ii zice, eu sunt cam aeriana, nu observ decat ce ma intereseaza mult :) am mai luat in drum spre casa de marcat si 2 fiole cu tratament instant, care au costat fiecare 5 lei. Se folosesc dupa spalare si clatire, se maseaza scalpul si parul si se clateste normal. Cand mai ajung pe-acolo, imi mai iau, mi-au placut. Parul e mai ascultator si mai lucios dupa ele.
In rest, mi-am mai luat oje Rimmel - una cireasa neagra si un mov metalizat si inca un Astor uscare rapida, un rosu ciclam inchis, foarte dragute toate! O sa le pozez.
Siiiiiii inca o descoperire, poate cu asta ar fi trebuit sa incep, de fapt.

Rimelul L'Oreal Lash Architect, pe care l-am luat dintr-un impuls din Mega Image. Este inlocuitorul perfect pentru Lancome Hypnose Drama pe care-l laudam in urma cu ceva timp, si care si-a dat obstescul sfarsit :))) Bineintele sca sunt incantata ca, din nou, am gasit un inlocuitor muuult mai ieftin, dar la fel de bun! Stiti povestea cu genele mele, bla bla, mascara Lash Architect alungeste si curbeaza, nu se usuca urat, nu se faramiteaza, nu ataca genele, se demachiaza usor... ce mai, il recomand in toata inima!

Cam atat, nu uitati de concursul Chloe, detalii in postarea de mai jos!

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: