joi, 19 ianuarie 2012

Ondulatorul meu preferat SAU Cum o sa ma coafez numai acasa de-acum inainte

Tadaaaaaaaaaaam!!! Va prezint minunea: Ondulator de par Remington - Pearl Pro Curl

Foto: http://www.remington-style.ro
Este cea mai inspirata achizitie de-a mea! Am cautat ani la rand ceva de genul asta, un ondulator gros, cu un diametru mare, care sa faca bucle mari, lejere, waved, spuneti-le cum vreti, cum numai in pozele de pe la Hollywood vedeam! La noi, comerciantii insistau sa vanda ondulatoarea de-alea subtiri, care te fac sa arati dupa folosire ca o curca incretita - niste buclisoare mici, zulufei de tanti Gigica... Am cautat si-am cautat, pana am gasit! De fapt, el m-a gasit pe mine, citind blogul Monei With Gloss :)) Cum l-am vazut, l-am si comandat pe site-ul Remington - pretul total, cu tot cu transport, ajungand la aprox 150 de lei. Nu e mult, mai ales ca e un produs ffff util si bun!  Cel putin pentru mine. La coafor nu m-ar fi inteles nimeni niciodata ce vreau., de fiecare data cand explic bucle mari, lejere, pe verticala, plec de-acolo cu un kil de fixativ in cap, cu bucle mici si orizontale. See?? M-am facut de doua ori cu el si sunt foarte multumita!

Toata lumea mi-a admirat parul dupa ce m-am aranjat cu ondulatorul Remington Pearl Pro Curl! Singura problema e ca nu-l folosi atat de des pe cat mi-as dori, pentru ca, totusi, e vorba de un compus fierbinte, incalzit la 170 de grade C (asa il fixez eu)  pe care-l pui direct pe par, o data la doua zile - eu ma spal pe cap o zi da, una ba, si folosesc ondulatorul numai pe parul curat; altfel, nu-mi stau buclele. Din pacate nu am o poza sa va arat cum imi sta coafura, dar promit ca imediat ce ma aranjez din nou, nu mai uit sa ma pozez!

Ce mai trebuie sa adaug e ca in cartulia lui scrie ca e recomandat sa-l lasi sa actioneze cate 10 secunde, pe fiecare suvita; am incercat sa respect asta si rezultatul e multumitor; dupa ce ondulez tot parul, imi dau cu fizativ si de-abia apoi mai separ din bucle cu degetele.
Nu va mai dau specificatii tehnice, le gasiti pe site, oricum.

Nota mea: 9 (ii dadeam 10 daca ma coafa singur :)))

Yours truly,
Daisy

2 comentarii:

LazyCat spunea...

si eu imi caut de ceva timp un ondulator cu tamburul gros.dar eu cautam de 38mm.sa ne arati parul aranjat please!

Daisy's Daily Make-Up spunea...

promit, ca prea sunt incantata! :))