luni, 27 februarie 2012

Oscars' s Best Dressed

Ei, hai, sa nu lasam sa treaca un eveniment atat de important fara sa judecam si noi putin de pe margine. Din ce-am citit si vazut pana acum, Oscarul de anul asta nu m-a dat pe spate, mai ales din punct de vedere vestimentar. Cateva rochii- cheie, in rest chestii sigure, aproape banale.
Sooo, in categoria Best Dressed According to Me intra:

1. Natalie Portman, in Dior. Speechless. Mi se pare de o eleganta covarsitoare, are acel farmec de demult al Hollywoodului, parca ar fi reinviat Audrey Hepburn. Minunata!

 2. Angelina Jolie, in Atelier Versace, aparitia serii la Oscar 2012. Repet: oricat de antipatica mi-ar fi mie fiinta asta, cand arata bine, arata bine! N-am ce sa mai comentez, jos palaria! E perfecta! GORGEOUS!

3. Michelle Williams in Louis Vuitton: Soricelul asta reuseste sa se imbrace magnific de fiecare data. Fie ca e vorba de un pranz, fie ca e seara de gala, Michelle Williams are innascut simtul modei; e atat de rafinata! Imi place stilul ei original, stie sa se joace detaliile, stie sa aleaga, e mereu potrivit imbracata si cu momentul, si cu silueta. The finest!

4. Gwyneth Paltrow, in Tom, Ford. Imi aduce aminte de Cate Blanchett de-acum un an, cu rochia icon Givenchy! E statuesca, originala si potrivita. Gwyneth Paltrow e bine imbracata mereu, din punctul meu de vedere se aseamana cu Michelle Williams la stil, amandoua sunt blonde rafinate, elegante, preocupate de moda. Frumos, de apreciat!

5. Octavia Spencer, in Tadashi Shoji. O surpriza placuta! De fapt, de ce surpriza? Doar pentru ca nu e  filiforma nu inseamna ca nu trebuie sa fie bine imbracata! Uite ca se poate! Rochia mi se pare superba! Si nu neaparat pe silueta ei "large", ci superba si atat! Imi plac la nebunie modelul, culoarea si felul in care Octavia Spencer o poarta. Pentru ca trebuie sa porti tu rochia, nu ea pe tine! De xemplu, Octavia S ii da clasa lui Je Lo, aceasta coana mare care n-a stiut niciodata sa se imbrace si a ramas acea "latina" de prost gust (care a fost intotdeauna)!

6. Shailene Woodley, in Valentino. E pustoaica sexy din The Descendants, un film care m-a miscat foarte mult. Superb! Si sa-mi spuneti mie cutzu daca asta mica nu devine un nou sex-symbol! E data naibii! O rochie cumintica tare la Oscar, spre deosebire de tinutele sumare din film, dar foarte draguta. Arata ca o victoriana la pension, dar nu ma deranjeaza. Dar eu as merge pe sexy inainte, daca as fi Shailene. E asa, in genul sexy pervers, scuzati-ma, dar e data naibii fata!

7. Emma Stone, in Giambattista Valli. Inspirata, ca intotdeauna. Si ea stie sa-si aleaga hainele intelept. Culoarea o prinde minunat, fuchsia merge cu rosul din parul ei, are atitudine. Si silueta ei e foarte frumoasa. Funda de la gat completeaza in mod fericit toata tinuta. Bravo, Emma! Seamana putin cu rochia de la Globurile de Aur, si atunci tot pe purple a mers.

8. Penelope Cruz, in Armani. Frumoasa Penelope! Si ea are din farmecul hollywoodian al anilor '40. Cea mai eleganta aparitie! Atata rafinament rar gasesti! Penelope Cruz merge mereu pe tiute clasice, impresionante. Acum, m-au dat gata cu modelul, culoarea, materialul si coafura! Hollywoodul se rafineaza, domnule!

9. Glenn Close, in Zac Posen. Foarte cool! Mi se pare foarte misto tinuta aleas de Glenn. Imi place ca e indrazneata si are o silueta de vis! Foarte bine, Glenn, invat-o si pe Meryl Streep sa se imbrace, ca parca fuge de hainele furmoase. Nu ca m-ar fi deranjat tare la Oscarurile astea, dar la Globuri, Meryl a fost nasoala rau! Sorry.


Foto: DailyMail si People

Niciun comentariu: