joi, 3 mai 2012

News update

Dragele mele cititoare, putine, multe cate sunteti, imi cer scuze ca n-am mai scris atat timp! Am momente in care as scrie de 3-4 ori pe zi, si momente dintr-astea, cand "uit" ca trebuie sa mai dau cate un semn si dechis blogul doar ca sa-mi citesc blogrollul :))

Oricum, in ultimul timp n-am stat degeaba, am cu ce sa ma laud, mai mult sau mai putin

1. M-am lasat de fumat. Pe bune si definitiv! Azi ipmlinesc 11 saptamani de cand n-am mai pus tigara-n gura; m-am pacalit cu o electornica din care mai pufai cand si cand, cand sunt fff nervoasa, stresata sau pur si simplu plictista. Sunt sigura ca mai dureaza ceva pana trece pericolul (daca va trece vreodata!), dar sunt sigura ca nu mai vreau sa-mi fac rau cu mana mea; mai bine de 10 ani am fumat zilnic si nici acum nu-mi vine sa cred cat de proasta si slaba am fost sa cedez unui asemenea viciu! in ultimul timp imi doream foarte mult sa ma las de fumat, dar pur si simplu nu gaseam resursele necesare prin care sa pot duce la capat demersul! Daca ar intelege toti fumatorii cat de rau isi fac singuri si cat de usor e sa scapi de fumat.... nu stiu... eu m-am lasat pur si simplu, nu am redus din tigari, intr-o zi am intrat in farmacia din drumul spre serviciu si am vazut ca aveau tigari electronice, cu aburi; mi-am cumparat una si aia a fost! acum am una ceva mai elaborata, pe baza unui ulei aromat cu nicotina (nu stiu cat de sanatoasa e si varianta asta), intentionez sa revin la cea cu aburi si, la un moment dat, poate nu voi mai simti nevoia sa bag ceva in gura din care sa trag cu pofta si din care sa iasa fum! :)) Incurajez toti fumatorii sa se lase; eu, una, am creat ceva  reactii in lant si asta nu poate sa fie decat bine- cativa prieteni fumatori inraiti au renuntat la tigari si sunt tare mandra de noi toti! Eu eram o mare fumatoare, fumam un pachet de tigari pe zi, cu mici variatii. Ok, ma opresc aici, cine vrea mai multe detalii, sa-mi scrie si voi fi bucuroasa sa ajut pe oricine vrea sa se lase de fumat!

2. M-am apucat de sport! Haha! Si cum imi vine sa rad cand spun/scriu asta! Inca am impresia ca sunt o impostoare care vrea doar sa braveze, cand eu ma duc si de patru ori pe saptamana la sala! Fac Kangoo si zumba si-mi place la nebunie Am avut norocul sa-mi pot face abonament la un pret foarte bun, iar sala (don't hate me, World Class) e aproape de biroul meu, la 5 minute. Asa ca de-abia astept sa ma duc sa-mi dau sufletul acolo! In ceea ce priveste rezultatele, nu se vede nimic. Macar nu m-am ingrasat dupa ce m-am lasat de fumat (cel putin eu asa zic, hainele imi la fel, nu m-am cantarit, nu mi-a facut niciodata placere). N-a trecut decat o luna jumate de cand merg la sala, dar... Mna, asta e. Macar imi place, imi ocup timpul cu ceva sanatos si foarte, foarte, FOARTE distractiv! Va recomand Kangoo Jumps din toata inima!Si zumba la fel!

Cam astea sunt noutatile mele, va doresc o primavara- vara frumoasa si nu promit nimic, dar poate n-or sa mai treaca luni intregi pana o sa revin aici! :)) A, si de cand m-am lasa de fumat, partca nu mai simt nevoia sa-mi tencuiesc fata zilnic cu fond de ten si pudra; am curajul sa ies din casa fara straturile astea, doar cu un bronzer/ blush fin ;))

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: