joi, 10 mai 2012

TAG: 10 Little Secrets

 Am luat tag-ul de pe blogul Ancai Buzea, pentru ca mi s-a parut tare simpatic, iar eu n-am mai facut asa ceva niciodata; in plus, in lipsa altor idei mai bune...


 1. Care este produsul care te face sa te simti extraordinar?
 Parfumul! Daca parfumul nu desavarseste un ritual amanuntit de ingrijire... Dimineata, dupa dus si aplicarea cremei, a deodorantului, ma invalui intr-un nor de parfum. Azi m-am dat cu Le Bouquet Absolu - Givenchy;


2. Care este secretul tau de skincare? (Un secret primit de la altcineva)
 Demachierea de dimineata. Nu obisnuiam sa fac asta in urma cu cativa ani si mi se parea inutil, ma si amuza cand auzeam pe la tv sau citeam in reviste cum vedetele o recomandau in procesul de ingrijire; asta pana am incercat si eu si va zic ca TREBUIE! E mult mai bine, chiar daca dimineata, pielea se presupuen ca e curata.


3. Impartaseste secretul tau de ingrijire a parului.
 Nu am secrete majore, pe care sa nu le stie nimeni: va spuna doar ca masca bate balsamul si nu cred ca exista par perfect! O masca de par buna (eu folosesc acum Elseve) e obligatorie! Mai merge aplicat si cate un ulei de argan, cocos, ricin...


4. Care este cea mai importanta regula a ta dpdv al dietei?
 Tocmai am inceput s-o aplic - nu mai mananc dupa ora 7 seara; o doctorita mi-a spus asta; eu merg la sala seara si cand ajungeam acasa, mancam; doctorita nutritionista mi-a spus ca daca o sa continui asa, in cateva luni ma dublez! Si nu sunt vreo salbuta.... Deci pas mancarii seara! hai, ca nu-i asa greu! Am renuntat eu la fumat.... :))



5. Share your workout tips?/ Impartaseste-ti secretele de miscare/sport.
 Kangoo si Zumba, bineinteles! Le recomand tuturor sa incerce! E minunat sa te misti in ritmul muzicii! Eu merg de 2-3 ori pe saptamana la Kangoo si o data la Zumba. E magnific! Va zic!

6. Ce parfum este arma ta secreta?
 Momentan, Chloe. Multa lume m-a intrebat despre parfumul pe care-l port, am mare succes cu el; si mie-mi place de mor si-mi pare rau ca e pe terminate. Sigh!


7. Arata-ne un obiect de imbracaminte din garderoba ta care atrage mereu privirile.
 Mhm, aici e mai greu, nu am la dispozitie poze, dar as spune ca o fusta scurta, roz, intr-un vag model de lalea, ma face sa ma simt mai atragatoare :))

8. Care este bijuteria ta cea mai de pret?
Un inel de aur alb, cu diamante mici, in model de floricica.

9.  Cine este style icon-ul tau?
 Carey Mulligan, Michelle Williams, Gwyneth Paltrow- niste gagicute toatal opuse mie ca aspect, dar pe care le admir foarte mult!

10. Spune-ne ceva ce nu stim despre tine.
Sunt alergica la diverse (fructe, ciocolata) si nu-mi place sa calatoresc singura, dar imi place sa merg singura la film :)).


Niciun comentariu: