joi, 5 iulie 2012

Bourjois Healthy Mix



Da, doamnelor, il tineam in trusa mea de make-up, aruncat pe nedrept de luni de zile in lumea a doua a cosmeticelor. Prima data, nu mi-a placut. Nici a doua oara. Nici a treia. A patra n-a mai existat. In primul rand, vina lui, saracutul, era ca l-am luat cu o nuanta prea inchisa pentru paloarea mea. Asa ca nu mi-ar si placut nici daca ar fi ouat diamante. Nu stiu cum mi-a picat in mana de curand, dupa ce m-am mai bronzat. i-am mai dat o sansa. Si mia placuuuuuuuuuttt!!! O, daaa, mi-a placuuuuuut! Cu toate ca nu e foarte buildable, trebuie intins repede pe fata (eu o fac cel mai bine cu pensula de stippling), e foarte placut. Are o aderenta buna, simt ca e intr-adevar healthy mix si da un aspect superfrumos! Si rezista mult pe ten, eu am probleme, fata mea inghite foarte repede orice produs cosmetic, dar, pana acum, Healthy Mix se comporta cel mai bine. Am primit multe complimente de cand il port, serios! Trebuie doar sa fiti foarte, foarte atente la nuanta pe care o alegeti (trebuie sa vis e potriveasca perfect, altfel, o sa urati la fel ca mine acest fdt) si la modul de aplicare, in rest, eu zic ca v-ati gasit fondul de ten ieftin si bun. I know I did!

Niciun comentariu: