vineri, 19 iulie 2013

Am revenit! Mai slaba cu 20 de kilograme!

Gata, ma apuc din nou de treaba. am lipsit oarecum nemotivat, dar a venit vremea sa sterg din nou praful si sa incep sa fac din blog un loc cochet si primitor, cu opinii pe care sa le cititi cu placere. ma gandeam sa-mi tin aici, pe langa postarile despre beauty, moda si jurnalul meu de fitness si well-being (sort of, wannabe well-being). Vestea e ca de cand n-am mai dat pe-aici am dat in alta parte vreo 20 de kile. Jos, adica. le-am dat jos. Cu sport si un fel de dieta. Nu-mi place sa-i spun dieta, ci un stil de viata normal, sanatos, pe care ar trebui sa-l urmeze oricine. AM ajusn la glorioasa greutate de 58 de kg la o inaltime de 1,70 m. Ma rog, o sa intru in amanunte pe parcurs, n-o sa tin aici vreo polologhie despre mancare si miscare, o s-o fac gradual, de la o zi la alta. Ce mananc, ce/ cat sport fac si tot asa. O sa va spun si cand ma simt grasa si lenesa :)
Sa incepem, deci. Mi-am propus sa ajung cam la 8 clase de sport pe saptamana: 3 de kangoo jumps, 2 de dans, 1 pilates, 1 TRX, 1 bag boxing, distribuite pe parcursul a 6 zile, nu mai mult de doua discipline intr-o zi. Dar in ultimul timp am mai lipsit, am fost plecata, nu m-am simtit tocmai in forma, saptamana trecuta am reusit, insa saptamana asta am dat rateuri si o sa acumulez doar 7, daca le duc la bun sfarsit. Marti am avut pilates, aseara iar pilates si dans, azi kangoo si TRX, maine kangoo si dans. Pare greu, dar eu merg deja de mai mult de un an si jumatate si am crescut treptat ritmul si nu m-am fortat, doar am mai tras de mine cand eram lenesa. De mancat, incerc sa am 3 mese principale pe zi si 2 gustari, si, cel mai important, sa nu mananc seara si dupa sala. Daaar, revin, am mai rontait pufuleti, ciocolata etc. Voi nu trebuie sa va luati dupa mine, dar eu deja am dat jos niste kile si, NOUTATE, am renuntat la carne de o luna. Nu mai mananc carne animala, doar peste, oua, lactate, legume. Si mi-e foarte bine, nu simt nevoia, pofta de carne, doar ca parca mi-a scazut rezistenta la efort fizic. O sa ma mai documentez, mai vorbesc si cu altii si o sa revin. Vai, cat de multe am de povestit! Mi-a fost dor de blogging, dar n-am mai avut energie. Adorm seara dupa ce citesc 3 pagini dintr-o carte si ma chinui sa termin odata Magicianul, de J. Fowles, chiar daca imi place atat de mult incat mi-as dori sa fie infinita! :)

Revin cu Jurnalul de well-being!

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: