luni, 28 martie 2011

Ce folosesc zilele astea

Ei, uite ca am trecut de blocaj si n-am mai avut rabdare pana deseara sa fac un post ca la carte, cu poze homemade and so on... Sa incepem cu o lista - favoritele lunii (alterneaza, dar, daca fac o medie, astea ies castigatoare). Sa trecem direct la subiect:


1. Fond de ten Photoready, Revlon. Dupa ce-am citit atatea review-uri despre el, n-am rezistat si l-am luat, nici nu m-am uitat la pret, l-am cumparat impreuna cu un rimel Rimmel :). E bun, dar nu extraordinar, acoperire medie, tot L'Oreal Infaillible ramane cel mai bun pentru tenul meu, dar nu rezist sa nu testez!

2. Cum spuneam, mascara Rimmel Volume Flash Curved Brush. La genele mele scurte si nu foarte dese, e un produs decent, care chiar ma ajuta. Cu mentiunea ca ochii mei lacrimeaza infiorator la cea mai mica atingere cu orice produs, fie el cat se poate de gentil. Doar cu mascara waterproof n-am probleme, dar n-o prea folosesc, pentru ca ma chinuiesc prea mult la demachiere.

3. Primer pleoape Elf - Essential Makeup. E ok, fata de cel de la Too Faced, pe care l-am dat cadou. Era oribil pentru mine. Lacrimam ca la nebuni, mi se intindea tot fardul de ochi, in juma de ora eram mazgalita pana-n barbie!

4. Pudra bronzanta Elf - Sunkissed. E translucida, da un glow placut, imi place. Sunt la a doua doza.

5. Blush/ Bronzer Elf - Bronzed si Flushed. Nuanta Bronzed o dau in partea exterioara a pometilor, spre ureche, iar in mijlocul obrazului un puf de Flushed.

6. Fard de ochi Avon, quad-ul 24 K Gold. Sunt foarte multumita de el, am combinatia de auriu, roz, maro si gri petrol. Se aplica usor si rezista. Iar pentru ochii mei ultrasensibili, e o alegere buna. Culori subtile, elegante, usor de asortat la orice tinuta, bun, dom'ne, ce sa mai!

7. Eyeliner negru Seventeen sau Sephora, nu mai stiu, ca-l am demult si s-a sters scrisul. Pana de curand foloseam creion de ochi, acum am redescoperit eyelinerul.

8. Creion ochi Flormar. Mi se par cele mai bune! Sunt moi si usor de aplicat, iar culorile- pigmentate.Am mov si negru

9. Creion buze Flormar - 4 bucati in prezent. Nu sunt foarte rezistente, dar pretul e bun si au multe nuante

10. Ruj - Deborah (03), primit cadou de la o colega. Exact in noua nuanta pentru care am facut obsesie: un corai oranj. Primesc complimente de cand il folosesc. Pana acum eram obsedata de rozuri in toate tonurile
Revin pe seara cu poze si swatch-uri! Sa fim bloggerite adevarate!

Niciun comentariu: