marți, 29 martie 2011

Comanda Farmasi (haul&swatch)

Am comandat in urma cu vreo doua saptamani cateva produse Farmasi de pe site-ul lor, dupa ce-am citit pe blogul Andei Zelenca despre ele. Le stiam din auzite, nu mai incercasem, dar mi-au placut mai ales rujurile de-acolo. Ce-am luat? Quad, blush si 2 rujuri. Azi le-am ridicat de la posta.

Rujurile True Color


(stanga, 03)

Nr 3 si nr 7. Imi plac mult. Sunt pigmentate bine, par sa nu dispara la primul contact si sunt destul de moi, se aplica usor. Au un gust artificial de bomboane, iar acum cand le-am desfacut din nou sa le pzoez miros clasic, a ruj. Asa cum mi-a mirosit mie rujul dintotdeauna, nu pot sa descriu.

Fardul Soft Touch Quatro 04 si blushul Tender Blush On 05



(in sensul acelor de ceasornic, am inceput cu alb)

Blushul parea mai inchis in poza de pe site, asa il si voiam, dar e destul de deschis la culoare si pe tenul meu nu prea se vede nuanta asta.


De-aia am si renuntat la blushul Avon Jillian Dempsey, in cutie parea demential, dar pe fata mea era invizibil. O sa le folosesc pe fiecare si-o sa vad exact ce si cum. Iar fardurile... mmmm, nici ele nu par cine stie ce, dar sa le probez pe pleoape, cu primer. Deocamdata am facut niste swatch-uri, nu se vad bine, dar what the hell! :))

Dezavantajul e ca tenul meu a imposibil: fardurile nu adera prea bine, nici macar cu primer, pielea pur si simplu devoreaza machiajul sau il topeste. Cu primerul de pleoape e puutin mai bine si am comandat la Avon primerul de fata, poate ma mai ajuta.

Preturi corectate:
Ruj True Color 03, 07 - 6,08 lei/buc
Fard ochi Soft Touch Quatro 04- 8,56 lei/buc
Tender Blush On 05 - 6,94 lei/buc

Yours truly,
Daisy

4 comentarii:

claudia spunea...

Imi place foarte mult blush-ul, sa le folosesti cu placere pe toate :)!

Daisy's Daily Make-Up spunea...

Multumesc! Si stii ce? M-am dat azi cu produsele Farmasi si chiar imi plac. Sunt f ok, ma bucur ca le-m luat. Iar blushul it's a keeper! :))

Anonim spunea...

De ce preturile postate de tine sunt mai mici decat cele de pe site? a fost vreo promotie sau ceva de genul?
Mi se pare ciudat, de aceea inteb :)
Sa le folosesti cu placere!

Daisy's Daily Make-Up spunea...

Aaaah, scuze! M-am uitat aiurea pe factura si am uitat sa adun TVA-ul. Deci, preturile corecte, cu TVA sunt refacute in lista. Ia uite cum dezinformam eu lumea! Scuze!