miercuri, 30 martie 2011

Oja albastra Sephora si colectia Miss Sporty


Va prezint ojele mele preferate: cele de la Sephora si Miss Sporty. Au o consistenta buna si culori foarte dragute. In plus cele MS, anumite nuante, din gama Clubbing, au o pensula mai lata si groasa, care face cu atat mai usoara aplicarea. Se usuca repede si rezista decent. Sunt indragostita de ele si nu ma opresc din cumparat! Doar cele grena (nr 3 si 5, de la stnaga la dreapta, sunt putin cam apoase, terbuie sa ai mai multa rabdare cu aplicarea si uscarea). Cat despre pret, mi se par foarte accesibile, undeva in jur de 6 lei, nu mai stiu exact.

Aproape ca orice vizita la mall se lasa cu cate o ojuca de-asta intr-o culoare turbata. Am unghiile mici, nu le suport lungi si nici n-as putea sa le am asa, sunt casante si se exfoliaza. Asa ca le tai scurte si le pictez in culorile curcubeului. Nu concep sa le port fara oja, trebuie sa se vada culoarea, "au naturel" nu ma mai pasioneaza. Cred ca as putea sa spun despre ojele colorate ca sunt my trademark. Trec de la fuchsia la mov, albastru, verde, rosu corai etc, incerc tot! Chiar si oja neagra e pe lista. Cu cat mai stridenta sau mai inchisa, cu atat sunt mai incantata! Nu mi-am facut niciodata "french", nu ca nu mi-ar placea, dar sunt prea cuminti pentru mine, unghiile false mi se par too much iar cu gel nu vreau sa incerc, ma descurc cu mititelele mele :))
Enjoy!

Yours truly,
Daisy

4 comentarii:

Andreea♥ spunea...

Ce nuanta draguta de albastru!

Daisy's Daily Make-Up spunea...

Mersi! E albastru albastru!

Anonim spunea...

Si,unde se gaseste oja asta de la Miss Sporty?Ca eu vreau pe galben si albastru!!!

Daisy's Daily Make-Up spunea...

eu le cumpar de obicei de la Gima, au stand Miss Sporty