vineri, 15 aprilie 2011

My favourite eyebrow powder and bronzer

Niciunul dintre produse nu m-a cucerit din prima. Bronzerul mi s-a parut prea inchis la inceput, iar din fardul de sprancene n-am stiut sa fac the best of it from the start! Daaaaar, acum fac parte obligatoriu din meniul zilnic.

Bronzed Elf, Anastasia Ash Brow Powder Duo-II

Anastasia Ash Brow Powder Duo-II

Anastasia Ash Brow Powder Duo-II

Bronzed Elf

Bronzerul asta, nuanta... Bronzed, de la Elf, e numai bun pentru tample si extremitatea obrazului, iar "cenusa" de sprancene" nu ma mai face sa oftez ca n-am mai ajuns demult la cosmeticiana. La inceput aplicam prea putin si nu stiam ce poate, dar acum e produsul meu favorit si nu stiu ce altceva m-ar face sa renunt la el. Aproape ca nu mai vreau sa-mi vopsesc sprancenele, asa sunt de incantata! Si asta e lucru mare, pentru ca eu mu le vopsesc o data pe luna, le am destul de rare si nu sunt atat de bine conturate de la mama natura. Dar eu le "pudrez" cu fardul Anastasia Medium Ash Brow Powder (folosesc pensula de la Elf) si aplic un fixator incolor de la Shiseido si gata! I got the brows, baby! Iar bronzerul, ah bronzerul! Sunt la a doua cutiuta, e perfect pentru mine! A, am uitat. Fardul de sprancene e primit cadou, nu stiu cat costa, dar voi face tot posibilul sa-l gasesc. Eu combin ambele nuante la aplicare.

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: