miercuri, 13 aprilie 2011

New purchases

... sau cum se duce milionul! Doar Mac-urile sunt cumparate, rujul Givenchy e primit cadou (si cea mai buna afacere, nu ca nu am da bani pe el, dar e marfa buna :))

(de la stanga: ruj Givenchy Nude Shine 02, fard Mac Black Tied, Mac dazzleglass Crimson)

Da, deci mi-am luat un fard Mac nuanta Black Tied, pentru ca-mi doream un fard negru, mat rezistent, care sa nu dea in gri pe pleoapele mele. Nu stiu de ce, dar fata mea nu e pt Mac. Nu ma inteleg cu ele si pace! si se pare ca nu-mi invat lectia! Azi l-am folosit si am uitat sa ma dau mai intai cu primer pe pleoape. Iar rezultatul? dezastru! Pana la metrou mi-au lacrimat ochii, iar fardul se intinsese urat. Meh.. Iar glossul e Dazzleglass, nuanta Crimson. Pe mana se vede frumos, dar pe buze pare un glos transparent, ca orice gloss de 2 lei. Numai ca eu am dat 50!! Si pe fard la fel. Luate de la cineva... Ma rog... Inca mai cumpar compulsiv, se vede, nu?
Cat despre acest minunat ruj Givenchy nuanta 02 Nude Shine, numai de bine. Are o textura placuta, fina, e sclipicios dar nu exagerat. El il combin cu alte rujuri ca e prea deschis, dar, hei!, calul de dar...
Cam atat! Enjoy!

Yours truly,
Daisy

2 comentarii:

Diana (boonDY) spunea...

Imi pare rau ca nu esti multumita total de produse. Stiu cum e, si eu sunt uneori impulsiva, dar m-am invatat minte. Plus ca nu dau banii pe ceva scump, decat dupa un mini-research pe net/bloguri (pentru nuante, impresii etc.)

Daisy's Daily Make-Up spunea...

chiar am facut o alegere neinspirata. am avut ocazia odata s ama intalnesc cu mirela vescan si ma plangeam de fardurile mac (mai avusesem unul, luat din londra) si mi-a spus ca mac-urile nu sunt pentru toata luema, trebuie sa stii sa lucrezi cu ele. eu azi iar m-am pictat cu fardul negru mac si e rezistent el ca textura, dar cand il aplic pe pleoape se intinde si pateaza si nu prea se ia...e oribil! in plus, tot m vescan spunea ca cel mai bun fard negru e cel de la rimmel (si nu ca e ea make-up artist oficial rimmel, ca foloseste tot felul de cosmetice, de la diverse firme)