joi, 1 septembrie 2011

Descoperire sau, mai bine zis, revelatie!

Foto: Shopmania.ro

Dragele mele,

Tin neaparat sa impartasesc cu voi noua mea descoperire! Noua pentru mine, pentru multe dintre voi poate nu mai e o noutate, dar eu eram intr-o cautare disperata de un sampon bun, la granita dintre dermato-cosmetic si cosmetic si mi-a iesit in cale acest minunat sampon Gerovital anti-age 30+. E e o adevarata binecuvantare pentru parul meu (da, care saracutul are si el cat am eu, 30+, adica 31 :))) Si e numai bun samponul, cum spuneam  - nu ca are face minuni - n-are cum! - dar e bun! Simt ca-mi hraneste parul, nu e  deloc agresiv, are o concentratie de detergent numai buna (si asta numai pe simtite, n-am verificat ingredientele sau concentratiile de pe eticheta, poate ar trebui?), e delicat, ofera o stralucire, il descurca, siiiiiiiiii..... parca accelereaza cresterea si regenerare. Parul meu, care e foarte lenes, acum, parca parca se mica mai cu talent, of! Si parca nu mai e ici asa casant; eu am pielea foarte uscata si parul la fel, de aceea am probleme cu inspicarea lui si-s nevoita sa-l tot tund, ca altfel se toaca el singur, mititelul! Dar cu Anti-age 30+, situatia devine mai sexy....
Ei bine, zici ca am baut acest sampon, asa de repede l-am terminat si savurat! Eu simt nevoia sa aplic o catitate mai mare pe par - am o lungime medie spre mare, asa ca s-a consumat destul de repede, m-am spalat de 3 ori pe saptamana. Nici nu face multa spuma din prima.
Oricum, sunt foarte multumita de produs, il recomand cel putin celor cu par asemanator cu al meu, daca ati putut sa intelegeti ceva din descrierea mea.
Eu l-am cumparat din farmacia din Mall Vitan, parca am dat 12 lei pe el, vad ca pe Shopmania e 10,5 lei. Imi mai iau cu siguranta!
  
Yours truly,
Daisy

PS: Aceasta nu e o postare-promo, e pur si simplu opinia mea neconditionata si atat! (Dupa ce-am recitit postarea am avut  impresia ca sunt la Teleshopping, dar ce sa fac daca-mi place si mie ceva dupa mult mult timp??)

Niciun comentariu: