marți, 6 septembrie 2011

Produsul care m-a dezamagit foarte tare



Mi-am cumparat si eu gel eyelinerul de la ELF, ca tot l-a laudat toata lumea, iar eu eram deja familiarizata cu produsele lor - mi-am comandat multe de la ei in ultimul an si, de cele mai multe ori, am fost foarte incantata de ce-am descoperit - pudra Sun-Kissed, primerul Elf Essential, gelul de sprancene, pensulele de care nu mai vorbesc! (cu mici exceptii); au fost si produse care nu mi-au intrunit asteptarile, dar nici n-am suferit din cauza asta, probabil ca nici altele similare nu ar fi fost mai bune. Dar gelul negru de ochi este oribil, ca sa trecem la problema mea de azi! Nu rezista niciun pic pe pleoapele mele pregatite ca la carte: primer, fard, tot ce trebuie... se intinde pe loc, nu face priza, nu stiu cum sa spun, imi lacrimeaza ochii si se intinde foarte inestetic. Oricum, eu am o problema cu fardurile in general (sau cu ochii?) - lacrimez destul de mult, probabil ca e o conjuctivita subacuta, care se manifesta la lumina puternica,vant, frig etc. Fata de creionul dermatograf de la Flormar (pe care il adooooor! e perfect pentru mine!), gelul eyeliner de la ELF o suge de-a dreptul. Imi pare rau, dar doesn't do it for me! Cred ca-l arunc azi cand ajung acasa si eu greu ma despart de cosmetice, chiar daca nu le folosesc cu lunile (si cu anii, ok, recunosc!)
Oricum, in concluzie, raman fidela produselor ELF, dar porcaria asta de gel dispare rapid!

Yours truly,
Daisy

LE: Kitty mi-a sugerat sa-l dau, ceea ce-am sa si fac. Sambata cel mai probabil o sa aiba loc un giveaway, dar ramane sa va anunt pana atunci data exacta; o sa mai scot spre "maritis" si alte produse cu care nu ma inteleg prea bine sau pe care n-am apucat sa le folosesc prea mult. O sa fac pchetele de 2-3 produse, iar giveaway-ul va functiona dupa principiul: primul venit, primul servit; fiecare doritor nu va putea primi decat un"pachet" :)); le veti ridica de la mine de la serviciu (lucrez in Pipera, e metrou), asa imi e cel mai comod :))

2 comentarii:

kitty spunea...

de ce nu incerci sa-l vinzi?

THE MONIKA spunea...

mmm, cred ca-i mare mare zapaceala. il dau, mai bine :)