duminică, 11 septembrie 2011

Giveaway time!!! (Finished)

 Update 2: Giveaway-ul s-a terminat, premiile au fost rezervate. Multumesc pentru participare si va mai astept si alta data!

 Update IMPORTANT!: Giveaway No 1 si 2 merg catre LazyCat, respectiv Itsa. G3 inca asteapta sa fie revendicat de cineva care se afla in Bucuresti. A trebuit sa refuz cererile celor care nu se aflau in Bucuresti, chiar daca voiau sa plateasca transportul, pentru ca am spus de la inceput ca predarea se face personal numai in Bucuresti; imi pare rau, dar promisiunea e promisiune si regulile sunt reguli. Asa ca astept inca o revendicare pt G3.Cu siguranta voi mai organiza giveaway-uri, care vor fi deschise tuturor, asa ca va rog sa nu fiti foarte dezamagite! Multumesc!


Nu m-am tinut de cuvant si n-am facut preview ca n-am avut aparatul foto in timp util, asa ca dau drumul la giveaway direct, acum. Primul venit, primul servit! Lasati un comment pentru ce vreti, cu adresa de mail, si puteti ridica produsele din BUCURESTI (zona Pipera) incepand de maine, cu ora 12.00 (detalii va dau pe mail).
Sunt 3 pachete, alegeti ce va place!
Nota: produsele sunt folosite, mai mult sau mai putin.
Spor!
PS: Niste poze de toata jena, recunosc, dar ce sa fac cu o lumina de veioza si un blitz naravas??? Plus talentul meu neegalat intr-ale fotografiei.

LE: Merge catre LazyCatSo, Givey No 1
1. Betita cu fundita handmade
2. Elf eyebrow kit - medium
3. L'Oreal Glam Shine 06 Sand Crystal
4. Avon Onyx Lustre tri shadow - Midnight Lustre
5. Sephora colorful pro eyeshadow - blue eyes
6. Avon - Ruj Kicked Up Coral
7. Elf Super Glossy Lip Shine SPF 15 - Mauve Luxe
Foto Giveaway No 1




LE: Merge catre Itsa
Giveaway No 2
1. H&M Coconut&Lime Flavored Lips Shine
2. Il Makiage Highlighter Dust Blue Stars
3.  Il Makiage Highlighter Dust Electric Fuchsia
4. Sephora high precision eyeliner 01 Black
5. Avon Supershock gel eyeliner Silver
6. Miss Sporty Studio Colour mono eyeshadow 116 Desire
7. Farmec lac ultrarezistent nr. 357
Foto Giveaway No.2




 LE: Merge catre Madutza
Giveaway No 3....
1. Elf pensula
2. Flormar Mono Eyeshadow 008
3. Elf Duo  Eye Shadow Cream - Sugar Cookie
4. Avon Supershock black mascara
5. Kallos - gel de unghii cu calciu
6. Flormar Supershine Lip Gloss - 103
Foto giveaway No 3



Yours truly,
Daisy


9 comentarii:

Anytza spunea...

Ce frumos e premiul 1, si ce imi pare rau ca nu sunt din Bucuresti. Mi-as fi dorit asa de mult.Cred ca nu are rost sa te intreb daca poate sa fie al meu. pretty please..:(
me_anytza@yahoo.com

Anytza spunea...

platesc eu transportul

Itsa spunea...

Imi doresc mult premiul cu numarul 2.Ce gest frumos din partea ta.te pup
e-mail: itsa17@yahoo.com

LazyCat spunea...

premiul 1?:D me me me?

LazyCat spunea...

adresa mea:abiro2001@gmail.com

Vultur Daiana spunea...

Daca se poate prin transport mi-as dori setul nr 2!

Vultur Daiana spunea...

Adresa de email petruta1990@yahoo.com

Anonim spunea...

Eu mi-as dori premiul 3, dar din pacate nu sunt din Bucuresti :( as plati eu transportul (flori_corpaciu [at] yahoo dot com)

Madutza spunea...

Hey, Daisy! :*
Eu as putea ridica premiul nr. 3 din Bucuresti, insa nu chiar zilele astea. E ok? :)
sweetest1med33a[at]yahoo[dot]com