luni, 12 septembrie 2011

Impresii despre Sleek Palette Original Divine si Keratina lichida Anian

Poate ca e prea devreme sa emit opinii despre cele 2 produse din titlu, dar eu n-am pera multa rabdare. So, paleta Sleek Original Divine is not my cup of tea. Fardurile sunt rezistente, bila alba de la mine, pentru ca eu asta caut prima data la un eyeshadow. Dar, cum spuneam de cand le-am tinut in mana prima data, sunt waaaay to glittery pentru mine. Prea sidefate si greeeu de blenduit, intins, not buildable, enough, daca-mi permiteti. Poate ca totul sta in neindemanarea mea, dar dupa mai bine de 10 ani de fardat aproape zilnic, zic ca nu mai sunt chiar o nepriceputa. Pe scurt: Nu-mi plac, asa ca iata cum se aduna marfa de giveaway :)) (ia uite ca ma invat, imi place)
Despre keratina lichida Anian ce sa zic? Se aplica dupa spalare pe parul umed, se maseaza si se usuca apoi cu foehn-ul la temperatura calduta, ca sa intre solutia in structura parului. I did that last night, dar nu am observat vreo diferenta notabila la parul meu. Oricum, voi continua s-o folosesc si va tin la curent, intr-adevar e mult prea devreme. Dar voiam sa va tin la curent.
Si ca sa sar de la una la alta, last purchases au fost 2 oje: una de la Rimmel (jur ca numai de la ei voi lua de-acum!), un lila simpatic, nu mai stiu nr sau denumirea, dar o s-o pozez sa v-o arat, e super cute! Nu stiu de ce n-am luat si galbenul stins... Mhm... si inca o oja Miss Sporty, pe care o veti vdea, de asemenea, pretty soon. Sunt data cu ea acum, e un corai stins, delicat, putin sidefata- just a pinch! :))

Yours truly,
Daisy

3 comentarii:

LazyCat spunea...

mie imi place keratina lichida,parul meu arata sanatos si se descurca foarte usor.bine,am aproape 2 luni de folosire:)

THE MONIKA spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Daisy's Daily Make-Up spunea...

ah, eu chiar trebuie sa mai incerc, am folosit-o o singura data si sincer nu sunt incantata deloc :((. dar o sa continuu s-o folosesc