vineri, 23 septembrie 2011

My favourite now

 Foto sustrasa de pe e-cosmetic.ro

Ca sa nu par o vesnica nemultumita, care carteste despre tot si orice, vreau sa laud putin un produs care-mi face diminetile mai usoare: creionul de sprancene Flormar, nuanta 401. Dupa ultima vizita la salon, cand m-am ales cu niste sprancene cam subtirele si nu indeajuns colorate dupa pararea mea (le am destul de rare si deschise la culoare), trebuia neaparat sa le accentuez cu ceva. Am tratamentul cu fixare pentru sprancene de la Elf, dar e pe terminate, iar cel nou e prea inchis pentru mine, am gresit nuanta. Asa ca, facand traditionala vizita saptamanala la Flormar, am pus ochii pe acest creion de sprancene, care, la prima vedere, pare putin prea deschis, dar e numai bun, pentru ca poti creiona cu incredere, sprancenele se contureaza frumos si nu e nevoie sa indepartezi surplusul, da un aspect natural (eu am parul saten inchis, dar acum e un aramiu spre blond, cu suvite, m-am vopsit, deci culoarea asta nu contrasteaza foarte mult, iar pe sprancene nu pare atat de deschisa). Trebuie sa fac poze cu sprancenele mele creionate, ca asa, degeaba vorbesc.
Kissez!


Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: