luni, 7 noiembrie 2011

Back now


Gata, m-am intors dupa mai multe saptamani de plimbat prin lume, inca nu mi-am revenit complet, dar cine-si doreste asta, de fapt? Azi am avut un fel de revelatie: mi-am dat seama ca ar trebui sa fiu mult mai atenta cu blogul asta, sa scriu mai des, mai frumos, mai pertinent. E pacat, pentru ca pe mine ma pasioneaza make-up-ul si moda foarte mult si pierd timpul cu diverse prostii, in loc sa mi-l petrec cu lucruri care chiar conteaza. Si Daisy chiar conteaza. Nu incerc sa fac promisiuni pe care nu le-as putea respecta, dar o sa incerc. Asadar, va multumesc ca mai aruncati cate un ochi pe-aici si va astept cu goodies. Pana una-alta, o sa insailez un "october favourites meets what's in my travel beauty bag" pana deseara.

3 comentarii:

LazyCat spunea...

welcome back!unde ai fost prin lume?:)

Daisy's Daily Make-Up spunea...

In America de Sud am fost :)) Calatoria vietii mele!

LazyCat spunea...

wow!te invidiez!:))astept o postare cu muuuuulte poze!