miercuri, 14 septembrie 2011

Secretul meu


Stiti care e produsul meu de par preferat? Care chiar face minuni si de care jur ca nu ma voi desparti niciodata? Nashi Argan Oil de la Landoll, o minune de ulei! L-am primit cadou de cateva luni bune (cred ca peste 6) si s-a consumat cam jumate. E nevoie doar de o cantitate cat 2 boabe de mazare pentru par lung (mediu lung, sa zicem), care se aplica pe parul umed, dupa spalare cu sampon si aplicare masca. Cel putin, eu asa procedez. De cand il am, parul meu straluceste minunat si primesc complimente. Eu imi dau seama cu adevarat de efectele lui cand ma intreaba lumea de fac de am parul asa de stralucitor si cand ma uit in fotografii. Really shiny! Eu l-am primit cadou si am avut noroc, pentru ca nu stiu cum as fi dat de el, nefiind un produs comercializat in magazine, cel putin din cate stiu eu. La un moment dat, l-am cautat pe net si am gasit un site din Romania care il avea in stoc, dar acum, la a doua cautare, nu l-am mai gasit. Acesta este linkul siteului mama, unde vad ca au si sampoane, de fapt, toata gama de ingrijire a parului. Cine are ocazia sa-l testeze, sa-l foloseasca, s-o faca cu toata increderea, eu il recomand! Trebuie sa mentionez ca eu am parul uscat si il vopsesc.

Yours truly,
Daisy

2 comentarii:

LazyCat spunea...

Suna tare bine.Il folosesti numai pentru par?ai observat daca diminueaza si caderea parului?:)

Daisy's Daily Make-Up spunea...

e destinat doar ingrijirii parului. nu cred ca ajuta la stoparea caderii, pentru ca nu se aplica pe radacina, ci mai mult pe lungime si varfuri. e ca o pelicula insesizabila care inmoaie si protejeaza parul uscat si-i da o stralucire de invidiat! :)