joi, 24 noiembrie 2011

Kallos

Eternul Kallos! Precum multe dintre voi, si eu am devenit dependenta de masca de par cu placenta (nu alta!) de la Kallos! E cea mai buna masca de par pe care o pot gasi in comert si la un pret aproape de nimic: 6 lei cutia mica. Nici nu ma mai uit dupa alte produse de cand cu masca asta, m-am lamurit ca nu e varianta mai buna la un pret decent (atentie, nu zic ca 6 lei inseamna decent, 6 lei inseamna nimic!). Nu m-am indurat niciodata sa dau 150 de lei pe o masca Kerastase la care visez demult. Dar am avut ocazia acum 2 luni sa folosesc un sampon si masca Kerastase (varianta pt par matur, cu ambalaje violet) si nu mi-a placut rezultatul - un par moale si greu de stapanit. Boo! Asa ca acum mi-am invatat lectia si incerc sa am mereu la indeamana Kallos cu placenta care, in combinatie cu samponul Gerovital 30+, e formula cea mai buna pentru parul meu uscat si casant (si vopsit). Si am mai hotarat sa-mi tai parul la 6 saptamani, cate putin, poate asa creste si el mai repede. Am un par taaare lenes, care nu vrea sa treaca de o anumita lungime. Fac asta deja de 2 luni si vad ca se misca binisor, tai aprox 1,5 cm. Urmatoarea taiere: in jur de 15 decembrie.

Y t,
D

4 comentarii:

Coconut spunea...

E super Kallos placenta. Eu acum am Kallos midollo (sper ca am scris corect), e la fel de buna si miroase mai bine.
Cand merg la tuns ma spala cu Joico sau Kerastasse. Rezultatele nu sunt cu nimic diferite fata de kallos, asa ca nici eu nu am de gand sa o schimb.

coco spunea...

e o masca buna , dar incearca si uleiul de cocos pe post de masca...

Daisy's Daily Make-Up spunea...

chiar trebuie sa-mi refac stocul de ulei pt par. am folosit pe par mult si bine uleiuld e argan de la Landoll, de care am fost fff multumita, am si scris despre el. am auzit de curand de la o stilista cunoscuta ca recomanda uleiul de cocos. dar nu stiu ce marca, ce fel?

Daisy's Daily Make-Up spunea...

si apropo de Kallos, am mai avut masca cu miere si cea cu lapte, dar niciuna nu ma incanta precum cea cu placenta :))