vineri, 25 noiembrie 2011

New In - Hair

Mi-am cumparat aseara din farmacia de la Mall Vitan masca de par Gerovital Plant Tratament  Pentru Par Anti-age 30+, pe care am si folosit-o azi-dimineata, dupa spalarea cu samponul Gerovital 30+. Chiar de la aplicare nu am simtit-o ca fiind de consistenta emolienta, asa cum sunt majoritatea mastilor pentru par, dar asta nu m-a descurajat, pentru ca deja eram multumita de samponul din aceeasi gama si ma gandeam ca o sa fie bine. Ceea ce pare ca a si fost. Bineinteles ca nu pot trage acum concluzii clare, n-am folosit-o decat o data, e total irelevant, dar atat pot spune, avand in vedere consistenta ei, pe parul meu care urla dupa emoliere, a mers bine. Adica pletele mele nu s-au incurcat mai mult decat o fac de obicei dupa spalare si aplicare masca (de fiecare data folosesc o masca, sunt dependenta!) si arata placut. O voi folosi in continuare, dar as mai adauga si putin ulei dupa spalare; chiar vorbeam acum cu cineva aici in comment de uleiul de cocos pentru par, pe care l-as incerca cu draga inima, dupa ce am testat varianta cu argan (Landoll, am scris despre el), care mi-a prins foarte, foarte bine. Cine ce-mi recomanda in privinta uleiurilor de par pe baza de cocos?

LE: Look what i've found! Il comand acusica! 


Y t,
D

Niciun comentariu: