vineri, 17 februarie 2012

Ce as face eu daca maine mi-as deschide un salon de infrumusetare

 Sursa foto

Demult ma gandesc la acest lucru. De fapt, de fiecare data cand intru intr-un centru de infrumusetare, ma uit in jur si incep sa analizez in gand: aici as face aia, aici ailalata, aici as pune asta, aici as proceda asa etc. Si nu fac asta doar de dragul de-a cauta nod in papura, dar eu sunt foarte atenta la detalii, pentru ca ele fac diferenta. Cand vine vorba de serviciile pe care le ofer cuiva, eu, personal, ma dau peste cap sa fie facute cu maximum de interes pentru ca beneficiarul sa fie multumit ca a apelat la mine; imi place sa dau 200%, chiar daca e vorba de un serviciu minor. Cum spuneam, detaliile fac diferenta: ca la restaurant: un bol cu alune pe masa din partea casei, un ceai in sala de asteptare, o bomboana, ceva...

Weekendul trecut am avut un voucher la un salon de infrumsuetare: manichiura spa, masaj la alegere (relaxare for me, please), sauna, masaj facial cu bambus, detoxifiere (ceva ciudat, de care nu mai auzisem, cand stai cu picioarele intr-un lighean special si ti se lipesc niste fire de-alea pe gamba si scot raul din tine, daca ar fi sa explic precum o toanta); eu si prietena mea am fost primite foarte bine, tratate cu mare atentie, grija si amabilitate, nimic de reprosat.

Salonul e intr-o vila, e spatios, cu parchet pe jos, daaaar... si acum incep sa enumar ce-as fi facut eu in plus acolo:
- intr-un spa, de obicei, trebuie sa miroasa frumos, curat; poti aprinde betisoare aromate (dar de-alea bune, nu inecacioase si tari de te ustura nasul si te ia de la ficat!) sau se pot folosi alte modalitati de aromaterapie; aici mirosea putin a terebentina, sau a birou functionaresc;
- as fi pus o muzica de relaxare in surdina;
- baile - mai curate, yep... nuc cu gunoiul sa dea pe-afara din cos; si fara cap, de a trebuit sa vad eu toate betisoarele folositie si alldays-urile aruncate neglijent; scuzati toate amanuntele, dar...

Manichiura mea  spa n-a fost spa deloc: fata a lucrat destul de frumos si curatel, chiar daca mi-a cam agresat cuticulele cu o spatula metalica (hmmm...), iar spa-ul a constat in faptul ca mi-a dat cu crema pe maini! O crema Avon, editia de iarna... Ar trebui sa fiu multumita de crema, pentru ca la salonul pe care-l frecventez constant, n-am vazut niciodata vreun bob de crema pe maini (sau pe picioare)!!! Stiu, e patetic, dar ma duc in continuare pentru ca e aproape si, una peste alta, lucreaza ok. Dar cat costa o nenorocita de crema de maini pe care s-o incluzi in "program"?

Si, revenind la salonul nou (Cruella), nu spui "manichiura spa" doar pentru ca e o crema inclusa, Pai asa inseamna ca la mine acasa e rasfatul absolut, ca am la creme si cremute si uleiuri si pomezi de se da tot cartierul cu ele!

Nici la salonul meu (Belladona Vitan) nu fac exces de zel - adica nimeni nu te da cu cream pe maini dupa manichiura, nu mai zic de masaj! Dar pretul e pe masura! Si bacsisul curge! Da, ca-s fraiera si le umplu de bani degeaba! Sunt atatea de reparat in domeniul serviciilor la noi, incat, daca ne-am pune noi mintea si in practica tot ce ne dorim ca si cliente care stim ce vrem si ce meritam, am elimina concurenta dintr-un foc!!

De ce nu se folosesc peste tot betisoare de bambus, uleiuri de cuticule, creme de calcaie, de portiuni uscate, un mic masaj al mainilor si picioarelor? As pleca muuult mai multumita de-acolo. Dar tot noi stricam angajatele cu bacsisuri grase si nemeritate. Vreau servicii bune! Nu vreau luxul absolut, nu cred ca cer luna de pe cer! O crema de galbenele de 2 lei ma incanta la fel de mult ca una Guinot, dar nimeni n-o foloseste. Salon de cartier- crema de galbenele sau apidermin! Salon fitos de hotel sau asa, alte  marci mai scumpe, na... Nu cred ca trebuie sa dau un salariu odata la un salon ultraluxos ca sa fiu tratata decent. Dar cred ca nici acolo nu-s toate in ordine. Oricum, toata lumea e pusa pe capatuiala.
Cam astea au fost nemultumirile mele, m-am enervat putin :))

Yours truly,
Daisy



Niciun comentariu: