joi, 16 februarie 2012

Haul - New Goodies I Got :))

Salut, doamnelor!

De cateva zile imi tot jur in barba ca o sa fac acest post, dar fotografiatul produselor n-a fost posibil decat azi-dimineata; habar n-aveam ce setup sa fac, ce compozitie ultra-glamouroasa sa prezint si de-asta ma tot codeam sa va arat bunatatile cu care m-am cadorisit lately. Sunt foarte incantata de fiecare produs in parte, chiar daca n-am apucat sa le port pe toate. Goodies-urile au fost cumparate pe sistemul vazu/placut/luat, nu le-am cautat anume, doar mi-au iesit sau REiesit in cale la momentul oportun.

 1. Oje Seventeen Supreme, colier SIX si bratara H&M. Ojele au fost parca 15 lei/buc (Kendra-Unirii) si sunt exact ce-mi doream: niste culori pastelate foarte pastoase, groase, adica de la prima aplicare arata ca in sticluta, nu e nevoie de 3 straturi ca sa nu mai fie translucide; sunt perfecte pentru mine, asta imi doream; am uitat sa adaug in poze Ridge-filler-ul Douglas (Douglas Baneasa, in jur de 40 lei/buc), o alta minune fara de care nu stiu cum am trait pana acum! Unghiile mele striate, mai ales cea de la degetul mare stang, arata muuult mai bine! N-am probat decat rozul pe care bineinteles ca nu l-am pozat, pentru ca azi dimineata era imperios necesar sa-mi fac unghiile rosii inca de la prima ora!
Bratara am scos-o azi la prima purtare; e masiva, cum imi place mie, si a costat in jur de 50 de lei (H&M Mall Vitan); colierul SIX (Unirii, nu mai tin minte pretul)  nu l-am purtat, dar ii vine randul in curand!







2. Colier Promod; sau poate e headband? Mai degraba, pentru ca are elastic, dar eu ca si colier il voi purta; demult imi doream un colier model clasic, supradimensionat! It's so perfect! Nu l-am purtat inca.

3. Lantisor cu pandantiv inima SIX (Unirii)

Pe care il port cu incantare azi! De ani de zile n-am mai avut un lantisor auriu cu medalion si, cum am facut brusc o pasiune pt bijuteriile aurii (can you notice that?), am inhatat acest minunat latisor intr-o seara friguroasa si viscolinda de februarie, cand intrasem intr-un shopping spree! :))

4.Colier masiv cu fluture Promod (Mall Vitan)
Stiu ca ii mai dadusem tarcoale astuia si hadband-ului de mai sus, dar costau prea mult si, cand le-am gasit la reduceri, le-am ars! Ale mele! Imi place de mor si de-abia astept sa-i fac intrarea in lume!


Ce-am mai uitat sa fotografiez: 2 farduri mono Revlon, carora le voi face review soon!

Va plac achizitiile mele?

Your truly,
Daisy

2 comentarii:

LazyCat spunea...

NOTD!ce frumoase sunt cumparaturile tale!

Daisy's Daily Make-Up spunea...

O sa fac! Azi m-am dat cu oja gri!
Multumesc! :))