marți, 7 februarie 2012

January Favourites

Daca nu scriam despre asta azi, chiar ca devenea redundant: haideti sa va arat ce produse made my days every day in luna ce a trecut.
So:
1. Tusul crema de la ELF, negru:
 
Tusul ramane my all time favourite eye product! Chiar daca 2-3 zile pe luna il inlocuiesc cu un creion maro moale (cum fac de exemplu zilele astea), n-as putea supravietui fara tus negru! Un contus elegant al ochilor e obligatoriu, cel putin la mine. Sunt destul de multumita de acest tus, dar as prefera altul si mai bun; am comandat ieri unul de la Avon, sper sa fie cat de cat bun; e stilul creion-carioca; ce vreau eu de la un tus? in primul rand, sa fie the blackest black, sa fie consistent, sa fie cat de cat waterproof, nu foarte apos nu foarte cremos... Sa nu se usuce repede, sa aiba un aplicator versatil... Hard to get... I kno... :))

2. Fond de ten L'Oreal Accord Parfait. My favourite!

Dar acum sunt in pauza; toata luna ianuarie l-am folosit, iar acum alternez cu FDT Vichy - AeraTeint si FlexiLift;

3. Mascara L'Oreal Lash Architect; doar ca tubul meu e in intregime negru

4. Blush Elf Essential, nuanta Glow, cea care mi se potriveste cel mai bine; pacat ca s-a spart si e pe terminate; si n-am chef s-o repar cu spirt...


5. Paleta eyeshadow Stila, primita cadou de la Sephora;

Mult timp am tinut-o degeaba, o folosisem o data si nu mi-a placut; i-am mai dat o sansa si m-am indragostit de ea; nu e cea din poza; eu am varianta cu 3 eyeshadows (un roz mat, un bej satinat, un maro mat) si un blush trandafiriu crema; o recomand, dar nu stiu daca se mai gaseste, avand in vedere ca eu am primit-o ca gift de la o achizitie Sephora, cred ca era stocul vechi; o si vazusem anterior la reduceri masive;

6. Parfumuri Hugo Boss Femme si Paco Rabanne Black XS, cu care am maaare succes, de fiecare data; sunt si in topul preferintelor mele!

 
Cred ca sunt la a 4a sau la a 5a sticla de Femme, iar PR XS e primul, dar imi place la nebunie! Va zic eu, o sa faceti furori cu ele :))

7. Deo stick Dove Silk Dry
Pe care il alternez cu Dove Go Fresh
Nu folosesc sprayuri, raman fidela deodorantelor stick, iar cu cele de la Dove ma simt cel mai confortabil; nu mi se intampla sa nu faca fata, sunt delicate cu pielea si au miros subtil, proaspat; da, stiu, ideale sunt cele fara aluminiu, o sa ma interesez sa vad ce gasesc convenabil;

8. Sampon Oriflame Milk&Honey Gold, supriza placuta a sfarsitului si inceputului de an!

Mi l-am comandat din pura curiozitate si am dat lovitura! E un sampon delicat, care curata bine si nu agreseaza parul; am luat si un Avon pentru volum, pe care-l mai avusesem, dar care m-a dezamagit cumplit, zace pe raftul din baie; mi-as mai cumpara samponul Oriflame, pe care l-am consumat rapid; foarte bun, foarte bun :))

9. Eterna masca de par Kallos cu placenta, de care nu pot sa ma despart si fara de care nu stiu ce m-as face daca ar disparea! E buna, hranitoare si ieftina ca braga!!! Nu cred ca se poate compara cu altceva la raportul calitate-pret!

Cam astea ar fi produsele cel mai des folosite de mine luna trecuta; multe dintre ele sunt o constanta ani la rand, cum ar fi Dove sau Kallos. Sper sa va fi inspirat cu ceva.

Recomandarea lunii este: Sampon Oriflame Milk&Honey Gold - descriere de pe site: "Şamponul cremos cu ingrediente de origine organică - proteine hrănitoare din lapte şi extracte hidratante din miere - produce o spumă foarte bogată, cu o aromă deosebit de plăcută. Curăţă şi hrăneşte delicat părul, pentru un aspect strălucitor şi sănătos. 200  ml". Vad ca e si la oferta, 10,99 lei, o nimica toata.

Yours truly,
Daisy

3 comentarii:

sunshine spunea...

Buna.
Am avut si eu tusul carioca de la Avon dar nu prea mi-a placut, dupa cateva utilizari,nu mai era negrul de la inceput:( . L-am dat unei verisoare parca. Iti recomand tusul de la Farmasi, costa maxim 8 lei si am inteles ca e foarte bun si e un negru intens. Intentionez sa mi-l cumpar cat de curand, mi se termina tusul maro pe care il folosesc acum.
Pare interesanta recomandarea lunii si ma bucur ca iti prieste, dar mie mi-e frica sa incerc altceva. Folosesc de ani buni Garnier si nu am ce sa-i reprosez desi am auzit si pareri negative la adresa lui.
Aaa, si masca cu placenta o folosesc si eu, doar ca o am in varianta la 1 litru sa-mi ajunga:)) Imi place mult, imi lasa parul matasos si nu mai este asa uscat la varfuri.
Te pup:*

Daisy's Daily Make-Up spunea...

Multumesc pentru pont! Am avut tusul carioca de la Elf si n-am apucat sa-l folosesc decat de vreo 2 ori, ca era gata uscat! Nu stiu unde gasesc eu Farmasi...

sunshine spunea...

Ar trebui sa aiba stand prin mall-uri sau uite, au si site: http://farmasi.ro/magazin-online-con-2.html
:*