sâmbătă, 28 iulie 2012

Late Summer Shopping

Duduie dulapul meu de tricouri, fuste, pantaloni, rochii de vara, dar eu tot nu sunt multumita de ce am si mereu imi doresc cate ceva nou! N-am mai fost de ceva timp la cumparaturi si se cerea rau de tot o incursiune. Nu mi-a luat mult sa toc niste bani de-abia incasati, mi-a fost de-ajuns sa intru la Zara si H&M si gata! Doamne, ce reduceri, ce haine frumoase! Cate mi-as fi cumparat, dar cand calculam in gand cum se strang milioanele, mai puneam cate un tricou la loc. Cu toate ca mi-a ramas gandul la unul dela Zara, culoarea cafe-latte, chiar daca era cam largut, ramasesera doua doar marimea L... Ah! Ce de frumuseti! M-am intors acasa cu o pereche de jeans de culoarea mentei, skinny cut, un tricou alb murdar cu stelute, ambele Zara, iar de la H&M am luat minunata bratara de plastic cu pietre albastre, o nebunie!, tricoul cu flori (imi doream neaparat tricou cu flori), cercei smecheri care se agata de ureche asa... in sus, pantofii de care m-am lipit imediat, chiar daca mai am de asteptat vreo luna jumate sa-i port si inca un  un sutien half-cup (nu l-am mai pozat), cu model snake-skin, pe care mi-l doream de mult si pe care am avut noroc sa-l mai gasesc. Mi-as mai fi luat si unul roz neon, dar mi-am dat peste mana, BANII!!!! Cumparaturile au fost facute, ca de obicei, in Mall Vitan. Poze mai jos (slabe, ce-i drept, dar sunt facute cu telefonul). Cine vrea sa stie preturile, in comment. Nu am pastrat etichetele, dar imi amintesc cu aproximatie.

Pantofi bej cu strasuri aplicate, bratara albastra si cercei, toate H&M 
 Tricou cu stelute Zara
 Tricou H&M
 Jeans skinny cut, mint,  Zara

Detaliu


Yours truly,
Daisy

4 comentarii:

Andreea♥ spunea...

Sa le porti cu placere! Imi plac mult pantofii! Cat au costat?

Daisy's Daily Make-Up spunea...

Multumesc! Pantofii au fost 89.90 lei, parca. :-))

pink_claudya spunea...

Tricoul inflorat si pantofii sunt super! Sa le porti cu mare placere!

Daisy's Daily Make-Up spunea...

Multumesc! Tricoul a fost purtat deja de 2 ori! :)) Mi-e drag de el de nu mai pot! (daca nu e prea aiurea sa-ti fie drag un tricou :))Mai astept pentru pantofi, nu ma grabesc, savurez lunga vara fierbinte!