duminică, 29 iulie 2012

Another Late Summer Shopping! This Time, DM Time!


Iar s-a lasat cu cheltuiala! Nu se poate, sunt bolnava, e clar! Trebuie sa fiu foarte atenta cu banii, ca sa nu mai plang cu o saptamana inainte de salariu ca nu mai am cu ce sa trec strada si uite ca nu-mi iese! Fac e fac si tot ajung la splurging and shit! Azi dimineata m-am dus DOAR dupa un rimmel waterproof si niscai demachiant bifazic Balea si iar s-a lasat cu: hai sa iau si de-asta, si de-asta, iaaa uite, au si de-asta, dar imi trebuie ASTA, vaaai, in sfarsit am gasit asta!! Bullshit! N-am renuntat decat la un gel peeling de curatare pentru fata, am zis ca-i bun si Dove-ul si, la nevoie, niste malai acolo de scrub nu strica. Dar sa trecem la subiectul dramoletei mele. Le voi insira mai jos pe toate, cu tot cu preturi ca am bonul (Doamne, sa nu-l mai vad!) si voi imi veti spune daca le-ati testat si cum va plac. Eu una deja am incercat doua produse si sunt incantata, iar pe seara urmeaza al treilea. Sunt NUMAI si NUMAI lucruri de care chiar am nevoie (bullshit!).
Deci:
1. 2 bucati demachiant bifazic Balea, cel mai bun! Mi-am facut stoc, sa fie, mai ales ca acum am si mascara waterproof (imi lacrimeaza ochii ceva de speriat!), 6,99 lei/buc.
2. Rimmel Volume Flash Waterproof, 23,79 lei
3. Oje Miss Sporty nuantele 251 si 456 - bleu si maroniu cafeniu sidefat, 4,99 lei/ buc.
4. Autobronzant Alverde, 21,49 lei. Am citit un review despre el si am inteles ca-i bun. Si ca nu bronzeaza din prima, mie imi trebuie ceva progresiv, sa prelungeasca si sa imbunatateasca bronzul pe care deja il am. M-am dat deja cu el, sper sa nu ma trezesc cu pete. Va zic.
5. Garnier BB Cream Oil Free Medium. Sa vedem ce poate, se vorbeste atat despre BB cream-uri ca nici n-am conceput sa nu-l iau! 34,99 lei.
6. Balea benzi epilatoare pentru fatza, 12,39 cutia. Foarte eficiente, le-am si folosit acum ca era nevoie si n-am mai dat bani la salon sa-mi indeparteze mustata. O solutie buna si rapida, nu ma mai incurc cu ceara de-acum; incalzesti benzile in palme, le aplici, netezesti, tragi et voila! Great deal!
7. Spray apret Pulito, 8,79 lei. Am mai avut ceva similar si era foarte bun pentru camasile mele albe, ideale pentru vara. De-abia astept sa-l testez, sper sa fie bun.
Cam atat la capitolul cosmetice&Co, am mai luat un baton de susan si o pasta de tomate bio.


Splurge wisely! As if!

Yours truly,
Daisy

2 comentarii:

pink_claudya spunea...

Si eu merge destul de des in DM sa fac cumparaturi. Imi plac f mult produsele Balea young:deodorante, geluri de dus,sapun lichid.
Crema BB Cream mi se pare scumpa la 35 lei avand in vedere ca eu am cumparat-o acuma o saptamana din Auchan cu 22 lei.

Daisy's Daily Make-Up spunea...

Asa de mare diferenta? Wow! Eu cu siguranta voi recumpara produsul, imi place la nebunie, se asaza atat de bine pe fata si da un aspect odihnit, cum n-a reusit niciun alt fond de ten pana acum! Pretul mis e pare destuld e mare, dar, daca-si face treaba atat de bine, then what the hell! Iar DM mi se pare cea mai buna alegere pentru shopping de make-up and stuff! :))