joi, 2 august 2012

ELF Shopping



Foto: Elf

Am intrat in febra cumparaturilor, dupa o oarecare pauza. Hmmm, dupa ce, ultima data, rusine mie, le-am tras o teapa celor de la ELF si n-am ridicat comanda de la posta, acum m-am incumetat sa fac una noua pentru ca ma ardea obrazul dupa un nou blush Glow! Si pe langa am mai brodat, normal!, o pensula care nu-mi trebuia, pentru ca o aveam (meh) si pudra bronzanta. Problema e ca am dat chix cu blush-ul, pentu ca m-am zapacit cand l-am ales. L-am comandat pe cel din poza, nu pe cel consacrat, nu m-am uitat cu atentie pe site si am crezut ca asta e noua formula. Cel comandat de mine nu se apropie ca performanta de culoare de Consacrat, mi-am luat si eu etapa la randul meu :((( Nu e pigmentat deloc, pe fata mea nu se vede deloc, spre deosebire de celalalt, de care sunt absolut indragostita! Nuanta Glow, acel portocaliu corai dragut e ceea ce-mi trebuie mie in obraji si nu altceva. Pudra bronzanta in nuanta Warm Tan e ok, dar nu fantastica, iar pensula inca n-a fost folosita, ca mai am similara. Cam asta e cu shoppingul meu semireusit de la ELF, data viitoare o sa-mi comand trei (3!) bucati de Blush Essential nuanta Glow, sa fie! Poze sunt luate de pe site-ul Elf.

Niciun comentariu: