duminică, 19 august 2012

Goodies Haul - New Look - Baneasa Shopping City!

Nimic nu mai face mai fericita intr-o zi de weekend decat o fuga la cumparaturi! Iar azi ss-a lasat cu bunatati! Nu multe, dar foooarte apreciate! Toate de la New Look! Nu m-a prins inca fiorul toamnei, inca raman agatata de vara, de caldura, nu vreau frig! Nu m-am saturat de rochii, fuste, pantaloni scurti si platforme, culori si imprimeuri florale! Cu toate astea, n-am rezistat si am luat o pereche de incaltaminte de vreme mai rece. Mai jos, poze!

 Muream dupa modelul asta de ghete-sport si nu stiam unde sa gasesc o varianta accesibila, pentru ca nu m-as fi apropiat in veci de originalele Isabel Marant! Asa ca acest exemplare New Look, la 149 lei, sunt numai bune! Ca o ciudatenie, mi-am luat marimea 39, dar alte incaltari de la ei, cum ar fi tenisii, nu ma incapeau marimea 41!!! Ma rog... Oricum, le iubesc le iubesc si n-as fi conceput sa plec fara ele!
Aici avem minunata pereche de sandale inflorate, la aproximativ 70 lei reduse. Le-am iubit de cand le-am vazut, iar cand le-am incaltat, mi-am imaginat ca nu le voi mai da jos decat la iarna! Glumesc, au talpla prea inalta, dar sunt in stare sa dorm cu ele! Pozele sunt foarte proaste, imi cer scuze, nu arata nici macar un sfert din frumusetea lor! Si fac un picior.... Wow! Si merg de minune cu rochia alba, scurta, brodata pe care am luat-o tot de la NL cu 79 de lei, redusa! (pe care am uitat s-o pozez, poate o gasesc pe net)
Best damn shopping day!

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: