duminică, 19 august 2012

Salata cu cuscus

Ma gandeam sa va deranjez c-o salata pe care mi-am facut-o ieri la pranz. Mi-era de mult pofta de-o salata cu cuscus si uite ca i-am dat de cap pana la urma, nu c-ar fi cine stie ce, din contra. Ingredientele pot varia, se poate face cu orice aveti prin frigider. Eu va prezint varianta mea si v-o recomand, e o combinatie de dulce-sarat-iute, if you fancy. So, aveti nevoie de:
- cateva linguri de cuscus
- salata verde
- ardei capia
- ceapa verde
- stafide aurii
- masline kalamata
- patrunjel
- piept de curcan la cuptor, rece
- mazare
- ulei de masline, lamaie, sare, piper
Intr-un bol am turnat apa fierbinte peste cuscus si l-am lasat cateva minute pana s-a umflat; apa am turnat-o din ochi; sa nu fie multa, mai bine completati decat sa balteasca in apa; cuscusul trebuie sa absoarba toata apa, sa ramana moale, dar nu terci si sa nu faca cocoloase; vedeti voi; peste cuscus, in apa, am tras si-un praf de vegeta, sa fie; intre timp, am pus cateva linguri de mazare congelata intr-un vas de jena la cuptorul cu microunde, cu putin apa peste; am lasat-o sa se fiarba/coaca vreo 15 minute (in functie de cantitate); mazarea  trebuie sa absoarba si ea toata apa si sa fie numai buna, puteti gusta; am tocat marut ceapa verde (neaparat si frunzele) si patrunjelul, stafidele le-am inmuiat si pe ele in apa fiarta cateva minute si le-am aruncat in bolul de salata, ardeiul tocat cuburi, salata fasii, curcanul cuburi. Ati prins ideea, amestecati toate ingredientele in vasul de salata, potriviti cu sare, piper, ulei de masline si zeama de lamaie si mai lasati putin la rece in frigider. E perfecta pentru o dupa-amiaza calda de august, cand nu vreti un pranz care sa va doboare, ci doar unul sanatos, usor si gustos! Sper sa va placa la fel de mult cum mi-a placut mie!

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: