marți, 28 august 2012

Haul DM si altele (NOTD)

Azi m-am dus sa-mi fac stocul de vacanta, partea a IIa! Si de unde sa ma aprovizionez daca nu de la DM? Bineinteles ca pe langa esentiale am mai pus acolo vreo 2 chestii care au capatat statul de indispensabil imediat ce mi-au sarit in ochi! Ce mi-am luat:

Pai de la stanga la dreapta avem:

Gerovital ser varfuri deteriorate 11,99 lei; In general, ma inteleg bine cu produsele Gerovital, cu samponul lor ultima data n-am incheiat relatia prea bine, aveam impresia ca-mi tufleste parul, dar poate doar aveam nevoie de-o pauza; oricum, ma duc la mare la soare, asa ca orice lotiune emolienta e binevenita pentru parul meu uscat vesnic! Sper sa-mi prinda vine, voi reveni cu impresii;

Balea gel dus peeling cu lamaie si buttermilk 7,49 lei; am citit despre el pe blogul Cameliei si mi-a facut pofta :))

Balea lotiune de corp kiwi 6,99 lei; sper sa ma hidrateze cat de cat dupa plaja si sa miroasa delicios (se poate? sa miroasa delicios?)

Sampon Alverde 12,99 lei; e cu amaranth (?), nu stiu ce-i asta si nici despre proprietatile curative, l-am luat pentru ca promite ingrijire intensiva, and i'm a sucker for that! Cum sa refuz eu o ingrijire intensiva a parului? Mai ales dupa sare, apa, soare, mare? Eh? Nu-mi place capacul care nu sta mai deloc inchis, va trebui sa-l sigilez in bagaje sa nu ma trezesc cu surprize samponate pe haine; mirosul e discret; voi reveni si despre asta; voi fi prima care-l va recumpara daca se dovedeste a fi macar decent; in plus, va fi folosit zilnic, eu la mare imi spal parul dupa fiecare zi de plaja; yep, cu tot ansamblul - sampon, masca, seruri, uleiuri.. ooof!

Avem deodorant Dove 15,99 - care s-a scumpit ca naiba?????!!!! E preferatul meu, se achita cel mai bine; in ultimul timp l-am tradat cu un Lady Speedstick (in case of emergency) si un Balea spray mov slab rau, nu mai stiu cum ii zice exact...

Ulei de ricin cu vitamina A - Well, vedeta sesiunii de cumparaturi, acel lucru care a devenit indispensabil instant; pai cum? Ma duc la mare soare sare fara un kil de ulei dupa mine? Puteam sa iau si de-acolo niste ulei de masline, dar mai bine il pastrez pe-ala pentru salate, nu? O sa ma dau seara si-l las asa pana a doua zi cand revin de la plaja si ma spal; voi ataca cu toate armele uscarea parului, asta e clar! Poat ma intorc cu plete de sirena, mai stii?

Cura pentru par - cu miere si cu portocale - Swiss O Par, 3,99 lei/buc. Parul meu va trebui sa arate demential cu toata reduta asta! Nici astea nu se regaseau pe lista.

Am uitat sa includ in poza mascara Maybelline Falsies 39,99 lei; la prima incercare, imi pun toate sperantele in el! Am auzit numai de bine :))

Iar partea a doua contine:
Blush Farmasi (15 lei) si creion contur de buze (12 lei) nuanta 203 luate din Piata Vitan; am incercat blush-ul si nu prea-mi place, nu pare deloc "buildable", iar nuanta e prea intensa, m-am trezit cu doua pete roz in obraji de zici ca eram papusa ruseasca, nu alta! Iar creionul e exact cum se vede, nunata neutra a buzelor, pare ok;




 Oja Gabrini Summer Edition 5 lei, o probez azi;



LE: Et voila!

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: