duminică, 26 august 2012

NOTD dublu

Buna dimineata!

Cum nu mai am somn, hai sa va arat noua mea achizitie, oja in nuanta "Voma de pisica", asa cum am botezat-o dupa ce mi-am vazut unghiile pictate :))
Oja e un no name, Umbrella, 14 ml, luata din Piata Vitan cu 3,5 lei, iar in sticluta arata mult mai bine dcat pe unghii. In recipient pare mai verde, pe unghii are o galbeneala care mie nu prea-mi place. Oricum, e funny! Consistenta ojei este foarte buna, se aplica usor, se usuca repede, iar ce vedeti la mine pe unghii sunt 2 straturi. Nu stiu daca o s-o mai folosesc, probabil ca o s-o ofer cuiva care adora nuanta "Voma de pisica", I know I don't! :))



Aici avem oja Avon, intr-un galben pe gustul meu, insa oja e execrabila! Zici ca e var sau vopsea veche, nu o oja cu pretentii! Se vede si pe unghii cat de greu se aplica! Chiar daca ador nuanta asta de galben pai, nu ma mai tin nervii sa ma mai dau inca o data cu lacul asta. Of ce chin, ce jale! Nici daca-mi bag mainile pana la cot intr-o galeata de vopsea nu ma mazgalesc cum patesc cu oja asta Avon! Asa ca adio! O voi marita si pe ea! Din motive de incompetenta, nu de uratenie precum surata-sa de mai sus.



Duminica placuta va doresc si la cat mai multe oje frumoase! (nu ca ale mele :))

Yours truly,
Daisy

3 comentarii:

Cherry Queen spunea...

am si eu 2 oje de la avon.. din aceeasi gama.... dar se comporta ok pe unghii... imi pare rau ca u ai nimerit una mai putin ok... :)

xoxo
D.

Daisy's Daily Make-Up spunea...

Da, stiu, nu toate ojele din gama sunt atat de proaste, insa la asta tine si de pigment, cred... Mai am una mov lila sidefata si e mai ok.

Cherry Queen spunea...

da.. cred ca am si eu la fel.. se numeste Romance.. :D si imi place mult...:) si mai am viva pink :)