luni, 6 august 2012

Pareri ultra-hiper personale despre stil

Voi incerca sa-mi dau cu parerea mai jos despre niste greseli de stil pe care le comit femeile, in general. Bineinteles ca si eu gresesc, la randul meu, dar ii voi lasa pe altii sa ma critice pe mine, pentru ca, bineinteles, eu am impresia ca sunt perfecta si nu e nimic de reparat :)) Astfel, la moduol cel mai diplomat posibil, voi spune ca:

NU le admir pe femeile care Nu pun pret pe accesorii. Chiar daca nu esti adepta bijuteriilor si a altor accesorii, nu inseamna ca ele n-au un rost in compunerea unei tinute; cum mie mi se pare ca detaliile fac diferenta, o bratara originala, bine plasata, poate schimba radical un look si poate spune foarte multe despre persoana care o poarta; mi se pare ca nu ai imaginatie daca nu completezi tinuta cu o esarfa, un inel, cercei, un lat, un colier, o curea haioasa, o brosa, o palarie etc; bineinteles, NU toate odata! :)

NU le inteleg pe femeile care se fardeaza foarte foarte putin sau deloc: fondul ten si pudra merg bine impreuna, la fel si mascara si blush-ul si lipgloss-ul si fardul de pleoape etc! Sunt foarte, dar foarte putin femeile care arata superb si nemachiate, dar, hai sa recunoastem, pe majoritatea ne ajuta make-up-ul; nu trebuie sa ne facem curcubee la ochi, dar nici sa fugim ca dracul de tamaie de farduri! Cred ca cele care nu se machiaza o fac strict din lene si dezinteres fata de propria persoana sau lipsa de simt estetic. Fara suparare!

Cam atat pana acum, mai adun si va mai spun :)))

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: