luni, 13 august 2012

Dezamagirea de la Flormar Mall Vitan

Ieri m-am dus pe la standul Flormar din Mall Vitan hotarata sa-mi iau o oja portocalie corai sidefata. Mi se pusese pata rau. Ma duc, ma uit, gasesc ceva apropiat de ce-mi doream; am luat oja la pretul de 7 lei. Cat am platit, mi-au picat ochii pe alta latura a standului, in care era o mare de oje din diverse game la 3 lei, pret afisat. Si ce-mi vad ochii? Nuanta perfecta, exact ce-mi doream! Si o intreb timid pe vanzatoare daca mai pot schimba produsul, ca am gasit ceva mult mai pe gustul meu. Ea imi zice ca da, ca nu apucase sa scoata bonul si ma pune sa-mi aleg doua oje, Refuz si-i spun ca vreu doar o oja si ca poate sa-mi dea diferenta.Imi da 4 lei, ii dau oja, o iau pe cea preferata si ma departez incet de stand incantata de achizitie. La cateva secunde, vanzatoarea striga dupa mine sa stau putin, ca e ceva in neregula si ca oja din "albia" cu lacuri de 3 lei (repet, pret afisat) e de fapt 7. O, Doamne! M-am enervat dar i-am spus calm ca scrie si ca e evident si pretul e afisat de 3 lei si ca nu e singura oja din gama, ca sa se poata crede ca a ajuns acolo accidental si ca nu e corect si normal sa fie un pret afisat si unul in casa. Ea imi raspunde "Imi pare rau, asa scrie pe bon, va rog sa ma credeti ca nu fac nicio combinatie!. Asa scrie pe bon, vi-l dau, vi-l arat!". I-am pus frumusel oja pe tejghea, mi-am luat "averea" de 3 lei inapoi si am plecat. Mie nu mi se pare normal sa fim luate de proaste de Flormar, fie ca e vorba de sume atat de mici. Nu se poate, e o regula bine-stiuta ca un comerciant e obligat sa vanda marfa la pretul afisat, altfel poate fi reclamat la OPC. E o inselatorie sa afisezi un pret la raft si la casa sa te trezesti cu altul. E inselatorie! Nu mi s-a parut deloc in regula ce s-a intamplat, e vorba de principii, nu de suma in sine. Sa va fie rusine, Flormar! E de inteles ca nu voi mai cumpara niciodata produse de la ei.

Niciun comentariu: