marți, 8 noiembrie 2011

October's favourites meets travel beauty bag

Da, deci ce ziceam eu ieri? Ca voi scrie cum ar veni aseara asta cu favoritele lui octombrie si travel beauty bag? Si ce-am facut? N-am scris! Sooo, faceti ce zice popa, nu ce face popa :)))
Sa intram direct in subiect. Am fost plecata peste mari si tari timp de 3 whole weeks! In America de Sud, mai exact - Chile, Insula Pastelui, Argentina, Uruguay. Da, a fost superb! Voi povesti altadata aventurile excursiei, ideea e cu ce am plecat eu acolo dupa mine? Nu am fost foarte bine pregatita, cel putin in privinta hainelor: eu m-am cu haine de primavara (acolo e primavara acum, e emisfera sudica) si de oras, si noi am dat devreme de iarna si am fost pe coclauri, prin munti si vai, prin desert, pe mare si pe la ghetari; nu am murit, m-am adaptat. Sa le dea Dumnezeu sanatate adidasilor si celor 2 polarele care m-au protejat de frig. De vant si de frig. Ce fac vantul si frigul, copii? Usuca pielea si parul! Corect!
Asadar, am carat dupa mine la capatul pamantului ca sa arat si eu a om, cat de cat:
- sampon gerovital anticadere


- masca de par Kallos cu miere
- ulei de masline pentru piele
- sapun Dove cu castraveti
- crema de fata Nivea luata asta-vara de la Madrid
- farduri (quad Avon, creion negru Avon, rimmel Seventeen, rimmel Lancome din aeroport Paris, pudra Avon, fdt L'Oreal Accord Parfait, blush crema Elf, bronzer Clarins, gloss H&M, ruj rezistent Max Factor, farduri Revlon luate de pe vaporet-duty-free intre Uruguay si Buenos Aires, sunt superbe!!! merita post separat!!!)
M-au ajutat? M-au ajutat! Chiar daca in unele zile de-abia apucam sa ma mazgalesc pe la ochi, programul a fost infernal, foarte dinamic; mi-au crescut niste cearcane adanci pana in barba, dar nu renuntam la fardul si creionul negru de ochi! Fara ele arat chiar moarta, serios! Nu-mi mai venea sa ma dau zilnic cu fdt, ma simteam aiurea sa ma duc smacuita pana-n varful ultimului fir de par la 4500 de m altitudine! Oricum, fetelor, un balsam de buze bun nu strica niciodata! Eu, daca nu gaseam in desertul Atacama, la magazin (da, avem! cum sa nu! oamenii sunt civilizati) una bucata buna de balsam faceam depresie! Nimic nu ma ajuta, nici macar uleiul de masline,. pentru ca trebuia sa aplic balsamul din 30 in 30 min, si va dati seama ca nu-mi era tocmai comod sa ma dau cu uleiul de masline pe la bot atat de des! Dupa cum vedeti, produsele nu au fost foarte multe, pentru ca am incercat sa restrang bagajul la maximum, si n-am vrut sa renunt la haine in favoarea cosmeticelor. Dar tot ce-mi trebuia acolo erau 3 perechi de blugi lungi (nu 3/4!), flies-uri, tricouri de bumbac, geaca de fas, sosete, manusi, caciula, un aparat foto bun si o pereche de bocanci! Atat!

Niciun comentariu: