miercuri, 23 noiembrie 2011

Blushul meu favorit este...

Pai de-aia-i blog, sa-mi spun parerea mea si numai a mea, iar cine citeste sa nu simta c-a pierdut 1 minut... :))
Nu stiu ce-i cu introducerea asta fara rost, se pare ca iubesc foarte mult introducerile, mereu trebuie sa fac o intrare, nu pot da buzna direct c-un review, nici macar la mine acasa; care review, pe langa ca-i subectiv, sa mai fie si sec...
Bun, blush-ul pe care il ador in acest moment este Elf Essential Glow.

Nu am avut niciodata un blush care sa ma multumeasca asa cum face Glow! Dupa aproape 5 ani de folosit blush in machiaj, am descoperit si eu, in sfarsit, ce mi se potriveste! - imi sta bine cu nuante corai deschise, putin portocalii, exact cum e asta. Pana de curand eram convinsa ca mie-mi trebuie numai si numai ceva de genul Flushed tot de al Elf, de exemplu, in care m-am infipt prima data.

Mnu!  Not for me! Nu roz inchis, nu roz cu pamantiu, nu roscat inchis, nu cu roz inchis, nimic! Mai am un bronzer de la Clarin's primit cadou cu care ma mai joc si care, de asemenea ma prinde, si cu asta imi dau si eu o tenta decenta fetzei.
Inca un produs pe care l-am nimerit este pudra Final Touch Translucent Tan de la Avon, pe care nu stiu cum de-am luat-o...

Pudrele Avon nu ma incantau peste masura, nuanta era cam inchisa, ma rog, pana la urma s-a dovedit a fi o miscare taaare inspirata. Fiecare machiaj pe care-l desavarsesc cu pudra asta arat aaltfel, imi da un aspect curat, uniform, frumos, intr-un cuvant! Am observat asta mai ales in poze. Secretul meu este sa nu pun un strat gros, ci doar o pelicula fina, aplicata DOAR cu pensula speciala de la Elf.

Rezultatul e fantastic pentru mine. Nu ma transform in Miranda Kerr cu ea, dar scoate the best of my face :)) Sa fim rezonabili, totusi. Niciun produs de machiaj nu ne face poate transforma radical, nici nu trebuie, ci doar ar trebui sa ascunda imperfectiunile si sa evidentieze ce-avem noi mai atragator si armonios :))
Deci, da, se va recumpara, sper sa nu iasa pudra Translucent Tan din stoc prea curand, pentru ca a mea mai tine mult si bine, la o folosire aproape zilnica. Iata, alt avantaj. Iar pretul? Pfff! Nu mai stiu, dar nu se simte la buzunar, mai ales ca e gama din Color Trend.

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: