miercuri, 23 noiembrie 2011

Update online shopping

Azi mi-a ajuns comanda de la boohoo. Am luat o pereche de leggings cu piele artificiala, nici n-am desfacut coletul de emotie... Daca nu mi se potrivesc, daca nu o sa-mi vina bine?? Macar pierderea n-ar fi prea mare, am dat 18 lire pe ei. Ooof, okei, daca nu mai dau niciun semn, e clar ca nu-s multumita :)) O sa vad eu deseara,  acasa...

Update la update:
Perechea de leggings e Nu (o puteti vedea aici). Adica sunt putin largi, am luat marimea 14 si se pare ca m-am "subevaluat" la greutate, i'm a 12 :))). Ideea e ca nu am fost foarte atenta la ce am ales. In partea din fata sunt din piele artificiala, nu stiu cum ii zice exact, dar e si stretch si vin foarte bine, pica dragut chiar daca nu ai masuri de manechin. In spate, in schimb, sunt din material de colanti mai grosi si mi se muleaza pe dos cam mult pentru marimea lui... a dosului, zic... Adica, acolo chiar ca nu merge cu "muloshenii" daca nu ai un popou mic si bombat.
Imi pare rau, dar chiar mi-as mai comanda de la ei, sunte seriosi si comanda ajunge repede, intr-o saptamana, parca si o poti urmari. Eu nu sunt atat de atenta la aceste detalii, stiu ca nu e bine, dar chiar nu am rabdare sa urmaresc cu acuratete toate informatiile, de-aia spune mereu "parca" si "probabil, nu mai stiu exact", not much help, i kno. Am platit cu card in valuta, direct la comanda,.. Macar acum stiu ca port un 12, cel putin la pantaloni, si trebuie sa ma uit cu atentie la articol cand il comand, dar din anumite poze nu-mi pot da seama exact si cand citesc detaliile despre tesaturi si materiale, nu ma pricep atat de bine incat sa fac diferenta dintre una si alta. Dezavantajul lui Boohoo.com e ca m-a taxat cu 10 lire pe transport, parca, iar marfa a costat 18 lire. Fata de Asos, care nu ia nimic pe transport, din cate-mi amintesc, parca nu prea te mai tenteaza asa de tare.
Acum nu stiu ce sa fac. O sa-i pozez si o sa-i scot la un sale mic aici, poate, dar nu ma puneti sa ma pozez in ei, ca nu stiu daca am curaj; sau poate imi fac dupa un pahar cu ceva gradat? Well, we'll see.... Sau poate imi inving lenea si o pun de-un colet la posta. Apropo, cine a mai trimis retururi in strainatate, cum a procedat? Prin posta sau cum? Eu habar n-am, pana acum pastram tot, nu mai trimiteam nimic, dadeam cadou daca nu mi se potriveau articolele sau le indesam printr-un fund de dulap. Dar ia sa fiu mai atenta cu banii!

5 comentarii:

LazyCat spunea...

good luck!:) daca nu sunt buni,poti organiza un blog sale.oricum cred ca poti sa faci retur,numai ca vei plati shippingul.

Daisy's Daily Make-Up spunea...

da, as putea face un blogsale, macar sa incerc. stiu ca primesc marfa inapoi, nici nu comand de pe siteuri care nu o fac; de fapt, mai toate companiile seriose primesc retururi :))

LazyCat spunea...

ce draguti sunt!banuiesc ca ai vazut:http://www.boohoo.com/restofworld/returns-policy/returns-policy/page/returnspolicy/

Daisy's Daily Make-Up spunea...

baaaai, frateee, cata polologhie la returnarea boohoo!!! cred ca am pastrat cam tot ce trebuia, dar mi s-a taiat elanul de tot! i should definitely organise a blog sale! bineinteles, la un pret de dumping nesimtit! :)))))))

LazyCat spunea...

:))) de abia astept blog sale!muhaha.sa vad daca primesc unda verde de la al meu bf:))