marți, 22 noiembrie 2011

Drama Eyes


Am o mare problema: am gene scurte si rare. E dezolant, ce sa fac! Cred ca unul dintre principalele atribute femine sunt genele lungi, intoarse, dese, cele care de-abia simt nevoia unui strat negru de mascara... Of! Din pacate, mostenirea genetica nu mi-a permis gene kilometrice si nici vreun desis salvator. Plus ca am ochii mici. Plus ochi mici despre care stiti, ca ma plang cu orice ocazie aici, lacrimeaza la frig si vant, iar cand au si fard aplicat.... O senzatie de vis! Cand intru la metrou, ma tamponez la ochi cu servetelul de se uita lumea la mine ciudat, au impresia ca bocesc :))
Ok, ce voiam de fapt sa spun e am gasit rimelul ideal pentru genele scurte si rare. Lancome Drama. Da. E bun. E cel mai bun si am testat cateva, inclusiv celebrul YSL Faux Cils, care, sa fim seriosi, e cea mai jenanta promisiune pentru cele care nu-si piaptana genele peste cap. Ei, si acest Lancome Drama se descurca onorabil pe firisoarele mele, atisoarele care tin loc de gene. Le alungeste la maxim (Doamne, de unde??? dar iata ca...), e pigmentat (am negru), rezistent si se curata usor cu demachiant. Iar peria e destul de bogata (cu o forma sinuoasa, ca un S intors) si le permite genelor sa intre printre firele ei, ca sa le poata alungi frumos. Deci, pe scurt, e rimelul ideal. Cel putin pentru mine. L-am luat din dutyfree de pe aeroportul Charles De Gaulle Paris acum o luna jumate si l-am folosit aproape zilnic, dar nu da semne ca s-ar consuma. Pretul? 25 de euro. Bun, nu? Nu stiu cat costa la noi, dar am vaga impresie ca e usor mai scump? Oricum, se clar ca nu-l voi trada cu niciun alt rimel, poa' sa zica el ca face si implant instant de gene, ca nu-mi trebuie. Cat m-am chinuit sa gasesc ceva pentru genele mele pacatoase... Dar am gasit. O sa incerc sa mi-l iau din strainatate, m-am convisn demult ca produsele vandute la noi nu sunt tocmai ceea ce trebuie.
My Precious. Me lovz Lancome Drama.

Yours truly,
Daisy

2 comentarii:

LazyCat spunea...

ce frumos l-ai descris!acum il vreau si eu:))

Daisy's Daily Make-Up spunea...

multumesc! il recomand calduros. eu am mai folosit rimel lancome si in urma cu mai bine de 10 ani si atunci am fost la fel de multumita, nu stiu de ce mi-a luat atata timp sa-mi dau seama ca face o treaba atat de buna! e o afacere un rimel ca asta, merita, serios!