marți, 15 noiembrie 2011

Online Shopping

N-am rezistat si am plasat in urma cu cateva minute o comanda pe boohoo.com. Mi-am comandat niste leggings din imitatie de piele si ceva stretch. Imi doream unii foarte mult, iar in magazine la noi parca am vazut la Bershka, dar n-am verificat pretul (oricum, sunt sigura ca era muuult mai mult decat pe boohoo - 18 lire) si nici nu stiu daca aveau masura mea, 42. Anywayz, e prima data cand comand de pe boohoo, pana acum n-am mai comandat din strainatate decat de pe asos.com, cu care am lucrat foarte bine (doar ca hainele lor nu-mi vin; ma incap, dar croiala nu ma avantajeaza, cel putin in privinta rochiilor luate de mine). De-abia astept sa vad! Pe boohoo au si incaltaminte foarte frumoasa si la preturi destul de corecte, dar n-am curaj sa-mi iau, pentru ca eu port o masura mare, 40, si se poate intampla sa-mi fie prea mici. Tot din experienta vorbesc.

Niciun comentariu: