miercuri, 30 noiembrie 2011

New In - cosmetice si uleiuri

I'm on an online shopping frenzy lately! Sunt nebuna! Caut, caut ca un caine de vanatoare, adulmec, gasesc si comand! Dar sunt foarte increzatoare in my latest purchases!
Azi am ridicat de la posta paleta Sleek Au Naturel, am cam lasat-o sa astepte, saracuta. Maine, daca imi iese machiajul (fata mea e in razboi, am un cos nasol in barba si machiajul refuza sa se lipeasca), poate va arat ceva, un LOTD...
Anywayz, am primit si de la driedfruits.ro uleiul de cocos (pe care il voi folosi in scop cosmetic, vedeti descrierea pe site), uleiul de migdale dulci (descriere site: "Este bogat in vitamine, minerale si acizi grasi importanti. Reduce ridurile, inmoaie zonele uscate, relaxeaza, revigoreaza si hraneste pielea. Proprietatile sale de tonifiere si anti-imbatranire il fac ideal ca ulei de masaj pentru fata si corp. Este un ulei usor ce nu se absoarbe imediat in piele, insa nici nu o lasa grasa.") si fructele goji (descriere site: Este al doilea in lume ca si continut de vitamina C, contine mai mult beta caroten ca morcovii si mai mult fier decit o friptura dar este bogat in vitamina B si altele. Este cel mai eficient antioxidant"), pe care le inghit cu noduri, sunt foarte satioase, dulci-acrisoare-picante si le mananc cu iaurt.
Asadar, de-abia astept sa-mi rasfat pielea cu uleiurile astea; deja m-am dat cu uleiuld e cocos pe corp, sa vad deseara cum se va simti pielea mea uscata, si tot deseara il voi aplica si pe toata lungimea parului, imi voi impacheta capul si voi dormi cu el, iar maine ma spal. Sunt foarte curioasa. Va tin la curent!

Y t,
D

Niciun comentariu: