joi, 1 decembrie 2011

1 Decembrie

Inainte de toate, vreau sa va spun La multi ani!

Si acum sa trecem la ale noastre. Am folosit azi-dimineata paleta Sleek Au Naturel, dar eram pe fuga, asa ca nu m-am gandit prea mult la ce combinatii sa aleg si am luat la intamplare doua nuante. A iesit ce se vede mai jos in poza (imi cer scuze, poza e facuta, de asemenea, in graba, in plus, aparatul nu e in cea mai buna forma, nici eu, asa ca ne multumim cu rezultatul asta).


Printre noutatile din portfard se mai regasesc, de cateva zile, crema hidratanta Gerovital Plant (dupa ce samponul si masca de par mi-au creat dependenta :))

si crema contur de ochi Aslavital.

Ce pot spune despre ele, dupa o folosire de aproximativ o saptamana? Mhm, nu prea stiu. Simt nevoia de ceva mai emolient, cel putin in privinta cremei de fata. Crema contur pare ok, nu simt mare lucru, dar macar stiu ca protej zona ochilor (dupa ce mi-a recomandat cosmeticiana, mi-a zis ca e necesar asa ceva si eu m-am conformat; mi-a spus ca in jurul ochilor trebuie o crema speciala, care sa ne apere de riduri, iar mie atat mi-a trebuit, am zburat ca gandul si ca vantul si mi-am luat :)) Problema cu crema contur e ca-mi creeaza greutati la machiaj. Chiar daca folosesc primer, fardurile se usuca si pica in cateva ore, ceea ce ma enerveaza la culme. Crema hidratanta Nivea, pe care am luat-o asta-vara de la Madrid, isi facea treaba, de bine de rau tot mai rezistau fardurile. Cu asta, mnu prea. Poate ca am nevoie de timp sa ma acomodez cu noua cream, cu toate ca la Nivea a fost dragoste de la prima aplicare. Plus ca de cand o folosesc, mi-a aparut un cos in barba de-ala urat, iar eu, spre suprinderea totala, nu am mai avut asa ceva pe fata in ultimele luni, nici macar in acea perioada... Total nou pentru mine, care, o data pe luna, ma mai luptam cu cate-un guguloi nenorocit care-mi strica zenul. Ei, nu stiu, sa vad, daca nu mai rezist cu Gerovital Plant, revin la eternul Apidermin, crema cu care am infruntat cu brio iarna trecuta. Am uitat sa va spun ca am ten mixt.
De asemenea, pe raftul meu a mai aparut si apa Bioderma Sensibio rosu, luat la oferta - 2 flacoane x 250 ml la 43 de lei, din farmacia de la Mall Vitan. Traiasca! Nu mai e nevoie sa spun cat de bun e produsul asta si cel care l-a inventat merita o statuie!

4 comentarii:

Frombeautywithloveblog spunea...

mi-am comandat si eu paletutele sleek si de-abia le astept sa intre in posesia mea, te astept si pe blogul meu, poopici

LazyCat spunea...

esti tare scumpa!si imi place mult culoarea parului tau!pot sa te intreb cu ce te vopsesti?
cum ti se pare paleta? :*

Daisy's Daily Make-Up spunea...

Buna, Emm@! Te-am vizitat, acum updatez blogrollul! Cu drag, Daisy!

Daisy's Daily Make-Up spunea...

@LazyCat: Multumesc mult pentru compliment! Acum fac un post despre culoarea parului, ca e mai lunga explicatia :))