miercuri, 15 august 2012

My Morning Beauty Routine

Buna dimineata! Daca tot sunt libera azi, de ce sa nu profit si sa mai scriu ceva? Azi o sa detaliez rutina mea zilnica, de dimineata. Astfel, dupa ce ma spal fara sapun, imi sterg fata cu o lotiune tonica pe care, de cele mai multe ori, o clatesc, pentru ca am impresia ca-mi ramane fata lipicioasa (depinde de zi, nu pot sa explic); apoi ma dau cu o crema cat mai hidratanta sau emolienta; in ultimul timp am folosit un ulei cu lavanda de la Avon, care e destinat aplicarii peste noapte. Eu prefer sa-l folosesc si dimineata pentru ca pur si simplu fata mea e atat de uscata, incat nicio crema nu mai da rezultate (poate doar Apidermin), iar uleiul e cel care ma salveaza; imi intra imediat in piele, lasa tenul elastic si nu are un miros deloc persistent. Singura problema e ca acopera porii si-mi ies diverse lucruri pe fata, acumulari de grasime, dar incerc sa combat cu masti de argila si spalat bine si cu sapun seara, dupa demachiere. Asaaa, unde ramasesem? Da, aplic uleiul asta il las sa intre in piele si apoi ma machiez. Vara nu prea ma dau in vant dupa fond de ten, dar nici fara nu stau, asa ca pun BB Cream Garnier medium, varianta pentru ten gras (nu stiu de ce am luat-o pe-asta, cred ca n-am citit ce scria pe tub, dar e ok) sau, mai nou, aplic o crema nuantatoare cu fps 50 de la Eucerin. Fard de ochi, mascara, un strat subtire de pudra pentru fixare, fard de obraz, ruj etc. Cam asta. Seara, demachiere temeinica cu Balea pt machiaj waterproof, spalat cu apa si sapun si aplicat uleiul din nou; sau nu, depinde cum cere fata. Asta fac. Bine sau rau, nu stiu.

Yours truly,
Daisy

Niciun comentariu: